نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

ردپای بهار در پاییز

1390/7/7 0:47
نویسنده : مامان جی
3,830 بازدید
اشتراک گذاری

مهم نیست که قفلها دست کیست

مهم این است که کلیدها دست

مرتضی علیست(علیه السلام)Orkut Scraps - Flowers

دوسال پیش توی یه روز پاییزی پاییزمون بهاری شد

بالاخره پاییز پر استرس تموم شد

طبق سونوگرافی شما باید ٨/٨/٨٨ به دنیا میومدی

 یه روز به یادماندنی ولی طبق حالت معمول

شما ١٠روز زودتر به دنیا اومدی که مصادف بود 

               با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها

 

خیلی پراسترس بود شب قبل برای بار آخر به مطب دکتر رفتم

و دکتر ساعت یازده و سی دقیقه رو مشخص کردند

Animated Clocksقرار شد ساعت هفت ونیم

 بیمارستان باشم  شب پراسترسی بود

 صبح خیلی زود بیدارشدم آماده شدم   باباجون رو بیدار

کردم و ساعت ٦ صبح راهی بیمارستان شدیم

 خودم خواستم که تنها باشم 

 کارهای بستری رو انجام دادیم و راهی

بخش جراحی شدیم آخه قرار شده بود که اتاق خصوصی

بگیریم و اتاق خصوصی توی بخش جراحی بود

من هم وارد اتاق شدم یهو احساس تنهایی داشت خفه ام میکرد

فکر اینکه تا ساعت ١١ تنها باشم دیونه ام میکرد

از بخش زایمان اومدند دنبالم واسه

شنیدن ضربان قلب جنین و فشار خون

 باید میرفتم طبقه پایین بخش زایمان

دوباره اومدم توی اتاق فورا با خاله جونت تماس گرفتم

که یالا بیا دارم دیونه میشم

خاله جون صبح زود رسیده بود و به خاطر شما اومده بود 

 خاله جون هم سریع خودش رو رسوند

  چشمم به ساعت بود که ثانیه شمارش کند و کند

حرکت میکرد و صدای ضربان قلبم بود که تند و تند میزد و

و دستم بود که میلرزید و اشکم بود که حلقه زده بود

 توی چشمام نه راه پس داشت نه راه پیش

 آخه مامان نمیدونست بالاخره چی میشه

نمیتونست باور کنه بالاخره دستای قشنگت رو توی دستاش میگیره

دوباره پرستار اومد و یه عالمه پرسش شکلک های شباهنگ

گاهی پرت و پلا جواب میدادم از استرس مردم

ساعت یازده و پانزده دقیقه اومدن سراغم

پاهام شروع کرد به لرزیدن خدایا به امید تو

با هر گامی که به سمت راهرو اتاقهای عمل برمیداشتم

استرسم بیشتر و بیشترمیشد

نوبت نکیر و منکر شد  سوالات یکی یکی شروع شد 

  سابقه بیماری   سابقه عمل

جراحی  سابقه بیهوشی

 مامان جون آنقدر پرسیدند تا اجازه دادند برم برزخ

امان از برزخ  Free Animations 

  با دیدن دکترم دلم شاد شد انگاری که توی برزخ یه پارتی پیدا کرده

باشم بازم نکیر و منکر اومدند   اصلا خوشم نمیومد از این همه سوال؟

برای بار آخر ذکر نادعلی رو واسه سلامتیت خوندم

راستی مامان جون مامانی دست

به یه ابتکار زده بود به همه دوستاش سپرده بود

 ساعت یازده و نیم سه شنبه ١ ذی القعده ٢٨ مهر

 واسه سلامتی و سهولت به دنیا اومدنت زحمت بکشن

 واسمون دعا بخونن

ممنون از همه دوستای گلم که آن روز خوب رو مدیون

دعاهای پرمهرشون هستم

 divider

صدای دکترم بود که میگفت  تموم شد خانم دختر گلت به دنیا اومد

توی اون حالت بیهوشی پرسیدم چند کیلو بود خام دکتر؟

آخه خیلی نگران وزنت بودم طبق آخرین سونو خوب رشد نکرده بودی

دکتر گفت نمیدونم میپرسم میگم به شما اطلاع بدن

ساعت دوازده و بیست دقیقه بود که توی اتاق خودم بودم

 و خاله جونت بالای سرم

یهو یه پرستا با یه نی نی اومد توی اتاق 

 یه نی نی ریزه میزه که فوق العاده کوچولو بودFree Animations

خاله جون زحمت کشید و قبل از شیر خوردن

کامت رو با تربت سیدالشهدا علیهم السلام

 باز کرد و اذان و اقامه رو توی گوشت گفت

 راستی مامان جون موقع اذون گفتن

فقط جیغ میزدی و گریه میکردی اخه هنوز تربت

میخواستی رسم معمول اینه که تربت رو با آب نهر

علقمه مخلوط میکنن و تربتی که کام شما با اون باز شد با آب

سرداب حرم حضرت ابالفضل علیهم السلام بود 

خوش به حالت مامان جونAnimated Babies

هنوز کامل ندیده بودمت اومدی بغلم

وای خدای من یه نی نی ریزه میزه گرسنه؟Tenderheart Bear

صورتت پر از چروک بود یه صورت لاغر و تکیده

 یه نی نی با دو تا پای ظریفFree Animations

پرستار اومد و گفت که شما وزنتون ٢ کیلو و ٧٢٠ گرم

بود و قدت ٤٨ سانتی متر

ولی ظاهرت خیلی کمتر میزد 

باباجون سنگ تموم گذاشت یه عالمه شیرینی تر

که همه پرسنل رو ساپورت میکرد 

تلفن پشت تلفن  با اینکه انتن دهی محدود بود باز هم

تلفن بود که به صدا درمیومد 

هرکس به نوعی میخواست خوشحالی خودش رو به من

 نشون بده حتی افرادی که شاید سالها با هم تماس نداشتیم

ساعت ٣ زمان ملاقات یه اتاق شلوغ پلوغ بود

 با یه عالمه دست گل قشنگ و یه عالمه

هیاهو ولوله  یه عالمه محبت  یه عالمه صدای خنده شادی

   و یه دل پر استرس و دو تا چشم هراسون 

  راستی مامان جون شما توی بیمارستان خصوصی اروند

 توی شهر اهواز تحت نظر دکتر ناهید شهبازیان

 که یکی از بهترین متخصصین هست به دنیا

اومدی خداییش واست کم نذاشت 

 زمان ملاقات بود که شما رو بردند  آخه باید واسه  

چکاب میرفتی دکتر متخصص

 از اونجایی که ما بخش زایمان نبودیم شما رو میومدند 

میبردند همون وقفه کوتاه هم نتونستم دوریت رو تحمل کنم

زمان ملاقات که تموم شد  نوبت بیمارانی بود

که توی بخش جراحی بودند و یکی یکی

واسه دیدن ما میومدند  روز شلوغی بود

به آرامش احتیاج داشتم تمام ٢٧٠ روز سختی

رو که پشت سر گذاشته بودم واسه این لحظه 

 لحظه دیدن شما بودFree Animations

شب که شد همه بخش ریختن توی اتاق ما

که سریال نگاه کنند من هم خسته بودم

ولی با روی گشاده همه رو پذیرفتم

شما هم خواب بودی وقتی همه رفتند و خاله جون

هم خوابیده بود دقیقا همون لحظه ای بود

که اجازه دادم اشکام راهشون رو پیدا کنن و

 دستای نازت رو توی دستم گرفتم و نوازش کردم

موقع استراحت بود ساعت ٢ نیمه شب

من هم که از زمان به هوش اومدن

هنوز استراحت نکرده بودم خسته قصد داشتم

 بخوابم که یهو آژیر خطر رو زدی

تا صبح یه بند جیغ زدی فقط هم توی بغل ساکت

 میشدی شما آن شب رو توی بغل

خاله جون لالا کردی آخه چاره ای دیگه نبود؟

صبح دکترشهبازیان اومد و تولدت رو

تبریک گفت و دستور ترخیص داد

کارهای ترخیص که تموم شد راهی خونه شدیم

اسمت رو هفته اول فاطمه جون گذاشتیم و

 هفته بعد اعلام کردیم که نازی نرگسه

شب دوم رو هم مهمون اغوش خاله بودی

ای بلا هنوز نیومده بغلی بودیFree Animations

من نیاز به آرامشی داشتم که هیچ چیز

 نتونه سکوتش رو به هم بزنه

خدا هم به دلم کار کرد سیم کارتم سوخت

و گوشی دیگه روکه فقط بعضی از دوستان

شماره اش رو داشتند هم سایلنت کردم انداختم

توی کشوی میز تلفن خونه رو هم از برق کشیدم 

 حالا خودم بودم و خودم ویه نی نی و یه

بابای هراسون که با صدای نی نی از خود بیخود میشد

شدیدا نیاز به آرامش داشتم آرزو داشتم

هیچ کس زنگ خونه رو به صدا نیاره

تا بتونم به زندگی عادی برگردم  

بعد از اون همه سختی   وقتی بتونی بودنش رو

حس کنی  وقتی بتونی نوازشش کنی 

 فکر نمیکنم دوست داشته باشی زمان رو از

دست بدی  با اینکه یه بار طعم مادر بودن

 رو واسه چند ماهی کشیده بودم ولی این

بار فرق داشت  حالا من یه مامان بودم

 یه مامان که میدونست و میدونه قدر لحظات با

هم بودن چقدر با ارزشه  یه مامان که 

 ٣ تا فرشته کوچولو توی بهشت داره و میدونه

قدر فرشته ای رو که روی زمینه  divider animations           شاید آن زمان خیلی ها از بی پاسخ موندن

تماسشون ناراحت شدن ولی 

من دوست داشتم چند روزی رو که چند ماه شد

دور از هیاهوی این دنیا باشم توی دنیای خودمdivider animations

من یه نی نی گرسنه به دنیا اورده بودم

یه نی نی که شدیدا گرسنه بود

این رو دکتر متخصصت دکتر آلطیب گفت من نگفتم

افسوس که دوران گرسنگیت فقط دو ماه بود

و بعد تبدیل شدی به یه نی نی

که گرسنگی رو ساعتها به جون میخرید

 و لج میکرد و شیر نمیخورد

ای دختر لج بازAnimated Babies

امروز روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیه 

و روز تولد شما

البته به تاریخ قمری   من عاشق این روزم 

هیچ وقت فکر نمیکردم سالگرد

عروسی من و بابا جون بشه روز تولد شما

حالا فهمیدی این روز چه روز خوبیه    

این روز واسه من و باباجون قشنگترین روز دنیاست

روزی که یه جیغ تاریخی کشیدی و به دنیا اومدی

خانم دکتر گفت که خیلی ناجور و خیلی

 زود جیغ زدی قبل از اینکه کامل

به دنیا بیای     آفرین جغجغه مامان

پارسال روز تولدت به قمری نه شمسی 

 بردمت حرم امام رضا علیهم السلام

ساعت به دنیا اومدنت تو حرم بودم

و کلی ذوق زدم و کلی تشکر کردم

الان هم یه سال گذشت خانمی من دو ساله شد

 

تولد عید شما مبارکدوستت دارم عزیزم

ایشالا به دنیا اومدن نی نی گل شما مهربون مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان ریحانا
7 مهر 90 1:35
پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . . روزت مبارک
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 1:51
من از تو گلبنی بهتر ندیدم ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم گلی خوشبوتر از دختر ندیدم روز دختر مبارک
مامان ماهان عشق ماشین
7 مهر 90 2:26
سلام.وای چه پست پر احساس و استرسی.
نازنین نرگس جونم تولدت مبارک.روزت مبارک.سالگرد ازدواج مامان و بابا مبارک.
عکست هم خیلی خوشکله.هزار ماشالله


سلام ممنون دوست عزیز از ابراز لطفتون
سحر
7 مهر 90 2:34
گلوله نمک روزت مبارک عزیز خاله



ممنون خاله جون
مامان هلیا
7 مهر 90 7:47
سلام خیلی خیلی زیبا نوشتی . واقعا از خوندنش لذت بردم .
هلیای من 8/8/87 بدنیا اومده که دقیقا روز میلاد حضرت معصومه (س) بود . پس امروز روز دختره و سالروز تولد قمری دختران ما . خدا حفظشون کنه .

عکس نازنین نرگس هم خییلی خوشگله .


سلام مامان هلیاجون تولد دخمل شما هم مبارک ایشالا که عروسیشون هم توی همین روز
مامان رها
7 مهر 90 9:03
سلام قند عسل تولد عید شما مبارک عزیزم ماهم سال گذشته این روز حرم امام رضا بودیم پس شاید همدیگه رو دیده باشیم


سلام ممنون ایشالا که به زودی باز توی حرم باشیم و ببینیم همدیگه رو
نگين
7 مهر 90 9:27
سلام ميلاد فرخنده كريمه اهل بيت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر رو از صميم قلب به شما و دختر خانوم نازتون تبريك و تهنيت عرض ميكنم . در اين روز خوب دعا كنيم بتونيم با استعانت از خداوند و اهل بيت(ع) و زير سايه آقا امام زمان(عج) بتونيم اونا رو به نحو احسنت تربيت كينم و توي اين زاه از هيچ كوششي فرو گذار نباشيم . موفق و موئد باشين
مامان حسین
7 مهر 90 10:42
عزیزم مبارک باشه ...خدا حفظش کنه عکسش خیلی ماهه...ماشالله
مادر کوثر
7 مهر 90 11:22
واااااااااااااای عزیزم.نازنین نرگس جونم عیدت مبارک روزت مبارک تولدت مبارک خانمیییییییییییی
ببین چه مامان مهربون و با احساسی داری!چه خوشگل برات نوشته.بدو بدو برو دستاشو ببوس

ممنون عزیزم ازاظهار لطفتون
هدیه جوووووووووووون
7 مهر 90 13:27
سلام سلام صدتا سلام
خوش اومدین بعد از این همه مدت
این روز خوبو قشنگو زیبا رو که برای شما ی روز استثنایی به همتون(مامان بابا ونازنین نرگس گل) خیلی خیلی تبریک میگم
ی روز خوب با ی عالمه اتفاق خوب واسه ی خانواده خوب


ممنون از محبتتون
مامان پارسا
7 مهر 90 19:08
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک نازنین نرگس عزیزم تولد قمریت هم مبارک،امیدوارم همیشه موفق باشی و شادابماندگار باشی و سلامت
مامان پارسا
7 مهر 90 19:12
مامانی عزیزم
سالگرد ازدواجتون مبارک
امیدوارم سالیان سال در کنار همسری مهربونت زندگی پر از شادی و موفقیتی رو تجربه کنی و همواره از وجود نازنین نرگست کامت شیرین شیرین بمونه و از موفقیتهاش سربلندباشی و پر غرور
والبته حساب بانکیتونم تو زندگی همیشه پرو
پیمون بااااااااااااااااشه

ممنون از شما ایشالا

مامان تربچه
7 مهر 90 19:22
سلام عزیز دلم
با هر خطش اشک ریختم
انشاالله خدا سالم و سلامت نگش داره و زیر سایه ی امام زمان و پدر و مادر
التماس دعا


ممنون از محبتت دوست عزیز
خاله جون
8 مهر 90 0:10
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ روزت مبارک عزیزم
مامی کیانا
8 مهر 90 11:55
وای کلی تبریک و شادباش به خاطر کلی مناسبت خوب از کجا شروع کنم تولد این دختر ناز، تولد حضرت معصومه،و سالگرد و ازدواج و روز دختر رو همه و همه بهتون تبریک میگم ایششالا همتون شاد باشید


مرسی از این همه تبریک و محبت
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 14:55
سلام گل خاله تولدت و روز دختر رو بهت تبریک می گم نانازی همچنین سالگرد ازدواج مامان و بابا رو هم بهشون تبریک می گم انشاالله سالیان سال در کنار هم خوش و خرم و سلامت باشید


ممنون لطف دارید شما
مامان رهام
9 مهر 90 7:55
نازنین نرگس قشنگم تولد قمریت مبارک،همچنین سالگرد ازدواج مامان و بابايي رو هم بهشون تبریک می گم
مامان وانیا
9 مهر 90 10:04
تولدت مبارک هر چند که مامان روز پر استرسی رو پشت سر گذاشت ولی به ثمره اش می ارزید همیشه با هم خوش باشید
غزاله
9 مهر 90 11:30
عزيزم تولد گل دختر خواستنيت مبارك باشه .خدا برات حفظش كنه.چه روز خوبيم به دنيا اومده.هم تولد حضرت معصومه و هم روز دختر.پس كلي كادو بايد براش بگيرين.جريانه مسافرتت به اهوازم خوندم.خداييش كه اين وروجكا رو يه نفري ساپورت كردن خيلي سخته.روي ماهشو ببوس
مامان امیرعلی
9 مهر 90 14:02
تولدت مبارک خانمی.ایشالا همیشه سالم باشی. کلیپ امیر علی رو از دست ندید
مامان نیایش
9 مهر 90 15:56
سلام خوبی خانومی بالاخره آپ کردی و خیلی قشنگ نوشتی بهتون تبریک میگم هم به خاطر تولد کوچولوت هم سالگرد ازدواجتون البته به سال قمری مبارک باشه وهمیشه شاد باشید ان شا الله


ممنون دوست خوبم
مامان پارسا جون
9 مهر 90 17:12
سلام خانومی خوبی؟خوشی؟
خاطرت خیلی زیبا بود
نمیدونم چرا
دلم گرفت
یاد خودم افتادم

چه عروسکی شده گل دختر
عکسش خیلی ماهه.
عروسک خانوم روزت مبارک

سلام ببخشید که باعث شدم دلتون بگیره و ممنون از شما
مامان محمدجان
9 مهر 90 20:45
سلام عزیزم تولدت مبارک خوشگل خاله الهی 1000 ساله شی
امي تيس
10 مهر 90 8:10
مرسي از لطفتون .تبريك منم بابت تولد گل دختر نازتون پذيرا باشين
زن دایی
10 مهر 90 13:57
سلام عمه جون . تبریکات صمیمانه ما برای تمام مناسبتهای زیبای زندگیتان انشاالله همیشه در پناه مرتضی علی علیه السلام عمه جون زود به زود خاطره بنویس



سلام ممنون من هم پیش پیش تولد نوگلتون رو در روز عید میلاد امام رضا علیه السلام تبریک میگم واسه خاطره نوشتن هم چشم سعی میکنم
مامانی کسرا
10 مهر 90 18:40
تولدت مبارک نفس جیگر خوشمزه نمک...
مامان پارسا
11 مهر 90 11:36
سلام خانمی ...چقدر زیبا همه لحظه ها رو نوشتی...واقعا اگه چندین سال هم بگذره ادم اون لحظه ها رو هیچ وقت فراموش نمیکنه....الهی دختر گلت صدساله بشه...یه تبریک جانانه دیگه هم واسه سالگرد ازدواجتون...الهی صدمین سال ازدواجتونم جشن بگیرین...نرگس خوشگله رو ببوس


مرسییییییییییییییییییییییی
بهار(مامانی شهراد)
11 مهر 90 12:35
سلام گلم آپ کردم میای پیشم؟
معصومه مامان سهند
12 مهر 90 7:18
تولدت مبارک عزیز دل خالههههههههه
مامان آريا
12 مهر 90 11:00
عزيزم روز دختر به دخملم و روز تولد قمريشو تبريك مي گم قربون دختر خوشگل
ماماني سالگرد ازدواج شما هم تبريك مي گم اميدوارم هميشه در كنار هم با عشق زندگي كنين
خيلي قشنگ نوشته بودي خدا اين فرشتتو برات نگهش داره


مرسیییییییییییییییییی ممنون از خاله مهربون
مادر کوثر
12 مهر 90 15:03
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم به ما هم سر بزن خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.
مامان پریا
13 مهر 90 11:59
سلام خواهر گلم
خوبی شما ؛
نازنین گلم ؛
و بابای مهربونش
انشاالله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشین
مثل همیشه قشگ و دقیق نوشتی
با این که از فونت ریزی استفاده می کنی و خیلی سخت می شه خوندشون
ولی لذت خوندنشون رو نمی شه از دست داد
می دونم دیره ولی . . .
تولدت مبارک عزیز دلم
انشاالله که تولد 120سالگیت
سالگرد ازدواج شما هم مبارک خواهر خوبم
انشاالله که سالیان سال با محبت به همدیگه زندگی سالمی داشته باشین
از این که این همه لطف و محبت داری و منو تنها نمی زاری یه دنیا ازت ممنونم


سلام به مامان پریاجون و تشکر به خاطر اظهار لطفتون
مامان پریا
13 مهر 90 12:03
خدای اطلسی ها با تو باشد پناه بی کسی ها با تو باشد تمام لحظه های خوب یک عمر به جز دلواپسی ها با تو باشد . تولدت مبارك
مامان پریا
13 مهر 90 12:07
بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک

ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز

از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

يکي به نيت تو يکي از طرف من

الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي

با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي

ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن

همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس

واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد

ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد

اينا يه يادگاري توي خاطره هاته

ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد

تولدت عزيزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اينه و شمعدون

الهي که هميشه واسه تبريک امروز

بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون



خیلی زیبا بود لذت بردمممممممممممممممم مرسییییییییییییییییییییی

مامان زینب
13 مهر 90 16:08
طبق سونو گرافی زینب من هم باید 7/8/88 بدنیا میومد که یکماه و نیم زودتر اومد
مامان زینب
13 مهر 90 16:11
میگما تصورش رو بکن زینب ما نصف دخملیت بوده 1400 واااااااااایییییییییییییییی

عزیزم تولدت مبارک...


مامان زینب جون درسته که زینب خانم کوچولو بوده و هست ولی خدایی داره که بزرگه و همیشه و همه حال حواسش به زینب جون هست
مادر کوثر
14 مهر 90 13:37
چقدر دوست داشتنی است روزهای آمدنت! کاش می‏توانستم هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! شب تولد تو که می ‏شود، حرمت از آسمان پر ستاره نیز پرستاره ‏تر می ‏شود. چقدر آدم اینجاست که در هفت آسمان، غیر از تو ستاره‏ ای ندارد. تو امشب به دنیا آمدی تا ستاره ی همه بی‏ ستاره ‏ها باشی..میلاد هشتمین خورشید پیشاپیش مبارک
مامان نسترن
14 مهر 90 14:15
سلام دخمل گل. تولدت مبارک عزیزم. روزتم مبارک. الهی یه دخمل گل و خوب ومامان مهربون بشی تا همه بهت آفرین بگن
مامان پریا
15 مهر 90 11:50
دختر ناز کوچک روز کودک مبارک لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت
مامان پریا
15 مهر 90 11:50
__________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.o? ? .****** ……O ? * *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° مادر یعنی=عشق مادر یعنی=زندگی مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی مادر یعنی=نوازش مادر یعنی=شمع مادر یعنی=سکوت مادر یعنی=پروانه مادر یعنی=...
خاله جون
15 مهر 90 11:51
میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات آقا امام رضا (ع) بر شما مبارکباد.
مامان ماهان
15 مهر 90 16:32
سلاااااااااااااااااااام عزیزم
تولد قمریت مبارک باشه روزت هم مبارکههههههههههه
چقدر زیبا نوشتی خیلی احساساتی شدم با خوندنش الهی همیشه خوش باشین
سالگرد ازدواجتون هم مبارکههههههههههههه


ممنون دوست جون مهربونم
خاله جون
15 مهر 90 19:37
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید روز جهانی کودک مبارک
مامان گیسو
16 مهر 90 2:40
سلام عزیزم خوبی ؟
وایییییییی خیلی قشنگ نوشته بودی
خیلی با احساس بود
تولد این عزیز خاله هم مبارک باشه
ان شاا... 120 ساله بشه
دوستتون دارم
بوسسسسس


ممنون از مامان گیسوجونم
مامان آبتین
16 مهر 90 9:41
تولدت مبارک عزیزم الهی الهی صدساله بشی گلم ببخش که دیر تبریک گفتم آخه خاله ازوقتی مدرسه ها باز شده سرم خیلی شلوغ شده و کمتر کانکت میشم عزیزم مامانی نرگس جون وقتی مطلبو خوندم متوجه شدم شما هم مثل من یه دوران حاملگی پر استرس داشتی و اما من یه نی نی تو بهشت دارم و شما سه تا امیدوارم خدا نرگس جونو براتون سلامت نگه داره گلم . راستی تبریک صمیمانه منو بابت سالگرد ازدواجتون با تاخیر بپذیرید اینم برا نرگس جون


ممنون عزیزم ایشالا تن ابتین جون سالم کنار مامان و بابا
مامان زهرا نازنازی
16 مهر 90 10:04
سلام من با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم اگر دوست داشتین خاطرات زهرا نازنازی در لیست دوستانتون باشه
مامان نازنین زهرا
21 مهر 90 7:51
سلام عزیزم هرچند با تاخیر اما تولدت مبارک نازدونه خانم انشالله همیشه سلامت باشی و موفق در کنار پدر و مادر مهربون و گلت راستی سالگرد ازدواج مامانی و بابایی هم مبارک ایشالله همیشه خوشبخت باشید


مرسییییییییییییییییی
مامان اراد
21 مهر 90 15:45
سلاااااااااااااااااااااام . وايييي چه نوشته هايي يييييي چههههههههههههههه عكسسسسسسسسسسسسس با حااااااااااااااالي دوست دارم نازنينم