نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

وقت زیارت

1390/7/16 2:16
نویسنده : مامان جی
2,813 بازدید
اشتراک گذاری

دل نوشته هایی درولادت امام رضا(علیه السلام)                                                                   

رقص قشنگ نور                     امشب چه ديدنى است

 آواز شاد باد
  امشب شنيدنى است

عيد است وعطر گل
  پيچيده در هوا

 بوى خوش گلاب
 پر كرده سينه را

 گلبوته هاى شمع

 روييده هر كجا

 مى ريزداشک شوق
 يك غنچه بى صدا            

گلدسته هاهمه

 غرق ستاره هاست

 هر گوشه حرم

 فرياد (يا رضا) ست

 وقت زيارت است

 پر مى كشد دلم

 همراه كفتران

  من مى روم حرم 

                             Free Animations

نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

 

مردم صدای آمدنت را شنیده اند

 

زیباتر از همیشه شده آستان تو

 

آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

 

ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد

Animated Nature - Flowers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مامان گیسو
16 مهر 90 2:58
سلام دوست گلم منم به سهم خودم این روز خجسته رو به همه دوستان مخصوصاً تو دوست بسیار عزیزم تبریک می گم بوسسسسسسس
مامان رهام
16 مهر 90 8:01
مامان آبتین
16 مهر 90 9:54
عزیزم نائب الزیاره ما هم باشید خوش به سعادت شما که محل زندگیتون اونجاست و هر وقت دلتو هواکرد میریرد زیارت اگه رفتید زیارت به جای منم واسه آبتین جون دعا کنیدتا همیشه سلامت باشه


سلام چشم دوست عزیز امشب زیارتم با زیارت روزهای دیگه فرق میکنه آخه امشب من نایب الزیاره چند تا کودک معصومم دوستای من نمیدونید که من چقدر تحت تاثیر کامنتاتون قرار گرفتم معلوم بود که از دلاتون اومده خیلی خوشحالم که من جای چند تا کودک ناز و معصوم و مامانای مهربونشون میرم حرم
مامان زهرا نازنازی
16 مهر 90 10:03
★/(,")\★ ..★/♥\★.. .★_| |_★. میلاد مبارک
مامان پارسا جون
16 مهر 90 11:16
“به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد . . . خانومی تو رو خدا شما که پیش امام رضا هستین از طرف ما هم نایب و زیاره باشید. عیدتون مبارک
هدیه جووووون
16 مهر 90 13:14
سلام میلاد امام رئوف امام رضا رو بهتون تبریک میگم
مامان پریا
16 مهر 90 14:51
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد
مامان پریا
16 مهر 90 14:52
مامان وانیا
16 مهر 90 15:09
نازنین جونم روزت مبارک
مامان آريا
16 مهر 90 15:20
عزيز دل خاله روز كودكو به تو خوشگلم تبريك مي گم
مادر کوثر
16 مهر 90 15:25
وای چه شعر خوشگلیییییییییییییی عید شما بازم مبارک
مادر کوثر
16 مهر 90 15:25
روز جهانی کودک مبارک خوشگل من به کوثر منم سر میزنی عزیزم؟ بوس بوس
مامی کیانا
16 مهر 90 16:36
سلام دوست خوبم روز میلاد شاه خراسان رو به شما تبریک میگم و روز کودک هم به نرگس جون. اگه اشتباه نکرده باشم شما ساکن مشهد بودید و اوندفعه یک لیست از بچه های نی نی وبلاگی تهیه کرده بودی تا تک تکشونو دعا کنی اگه دوباره مشرف شدید به حرم آقا اسم منو و دخترم کیانارو حتما بیارید و ازش بخواهید که ما رو هم بطلبه مرسی دوست عزیز


سلام عزیزم چشم امشب که شب میلاده حتما حرم میریم دوست عزیز مطمئن باش یه دوست اسم ناز کودکت رو امشب میاره و واسش بهترینها رو میخواد مطمئن باش
مامان ال آی
16 مهر 90 17:33
روزت مبارک فزشته ی آسمونی
مامان زهرا نازنازی
16 مهر 90 18:48
ممنون از لطفت عزیزم
مامان پارسا جون
17 مهر 90 0:30
شرمندم کردی عزیز دلم
خوش به این سعادتون که امشب اونجایید و خوش به حال من با این دوست گلم
ایشاا... به همه ی آرزوهای خوبت برسی
ممنونتم
نازنین نرگس جونم روزت مبارک


ممنونم از لطفتون دوست خوبم
نگين
17 مهر 90 10:09
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
مامان ماهان
17 مهر 90 10:14
روزت مبارک گل زیبا و قشنگ تولد امام رضا رو هم به شما و خانواده گرامی تبریک میگم
مامان محمدجان
17 مهر 90 12:07
سحر مامان آراد
17 مهر 90 13:30
عزیزم عیدتون مبارک عزیز خاله عید شما هم مبارک روزت هم مبارک
مامان امیرعلی
17 مهر 90 13:35
واقعا خوش به حالتون که الان پیش امام رضایین
مامان امیرعلی
17 مهر 90 13:35
التماس دعا.ما رو فراموش نکنین


چشم حتما
مامان امیرعلی
17 مهر 90 13:35
روی نازنین نرگس گل رو هم ببوس
مامان حسین
17 مهر 90 14:18
میلاد امام رضا (ع) بر شما مبارک.. روز کودک را هم به نازنین نرگس گل تبریک میگم
مامان آريا
17 مهر 90 15:27
سلام عزيزم مرسي كه از طريق تلگراف بهمون تبريك گفتي و به يادمون بودي


سلام عزیزم نمیدونم مشکل چیه که وبتون بالا نمیاد
مامان ابوالفضل
17 مهر 90 16:18
سلامممممممممممممممم من و بردی به اون روز در دو سال پیش خیلی قشنگ نوشته بودی امیدوارم سالهای سال در کنار گل دخترت زندگی کنی به شیرینیه روزهای اول تولدش تولدت مبارک خانومی ایشاالله سال دیگه هم حرم آقا امام رضا باشین
مامان پریا
17 مهر 90 18:14
جام دريا از شراب بوسه خورشيد لبريز است، جنگل شب تا سحر تن شسته در باران، خيال انگيز ! ما، به قدر جام چشمان خود، از افسون اين خمخانه سر مستيم در من اين احساس : مهر مي ورزيم، پس هستيم ! ****
مامان پارسا
18 مهر 90 8:18
عیدت مبارک والتماس دعا
مامان وانیا
18 مهر 90 15:29
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*
بابای مهرسا
19 مهر 90 15:58
عیدتون مبارک ممنون که به وب من اومدید خوشحال شدم بازم پیش ما بیا
مامان نرگس
21 مهر 90 15:57
سلام خاله ممنون به ما سر میزنی
مامی کیانا
21 مهر 90 22:00
سلام دوست مهربونم از بابت عیدیت ممنون خیلی خوشحال شدم وقتی کامنتت رو خوندم راستی میبینم که چیزی تا تولد این فرشته کوچولو نانازی نمونده اگه نیومدم رو نت از همین الآن پیش پیش تولدش مبارک ایشالا 120 ساله شی دختر ناز و سایه پرمهر مامان و بابا بالای سرتون باشه


مرسیییییییییییییییییییی
مامان پارسا
22 مهر 90 22:01
مامانی کسرا
23 مهر 90 7:36
عیدتون مبارک التماس دعا
سیما - مامان هلیا
23 مهر 90 7:45
پیشاپیش تولد نازنین نرگس رو تبریک میگم امیدوارم زیر سایه مامان و بابا همیشه خوشحال و سالم باشه .
راستی دختر من 8/8/87 بدنیا اومده . یکسال بزرگتره .بووووس


ممنون عزیزم تولد هلیای شما هم مبارککککککککککککک
مامان تربچه
23 مهر 90 8:26
سلااااااااااااام عزیزم
خیلی دوست داشتم توی حرم ببینمت اما خودت حتما روز ولادت اونجا بودی و دیدی چه قیامتی بود
اما خوش به حال شما که مجاوری
خییییییییییییییییییییییییییییلی التماس دعا


سلام من هم همین طور خانمی آره اون روز واقعا شلوغ بود
مامان پارسا جون
23 مهر 90 12:10
سلام خانومی خوبی؟ گل دختر خوبه؟ مرسی اومدی پیشمون عزیزم
مامان نیایش
23 مهر 90 13:15
سلام خانمی خوبید ان شا الله آپ کن دیگه کجایی؟ پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
مادر سامان
23 مهر 90 17:10
سلام عزیزم منم کلی دلم براتون تنگ شده عزیز خال چطوره از جانب من ببوسش فداش بشم.


ممنون مامان سامان جون
مامان عسل
23 مهر 90 21:16
سلاااااام اي جان عروسکو ببوسين هوارتاااااااااااااااااااااااااااااا
فروش سریال های خارجی اورجینال
24 مهر 90 6:59
سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)
مامان ابوالفضل
24 مهر 90 18:59
الهی چه شیرین کاری هایی از الان من اولین نفر تولدت مبارک