نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

روزهای زندگی من

1390/7/24 0:27
نویسنده : مامان جی
2,431 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزها نازی واسه خودش کاملا مستقل شده یه 

شخصیت مستقل با بعدهای مختلف استقلالت منو کشته

مامیdeborah.mihanblog.com

صبح در نقش یه دخمل مهربون واسه بابا

مامان برو چایی دم کن باباجون یعنی واسه بابا 

وقتی که کلافه میشی از دست بابا که بیدار نمیشه

مامان پتو بردار باباجون صمونه بخوله

(صبحونه بخوره)

صبح ها در نقش یه دختر حامی بابا

بیدار کردن بابا توسط مامان

ولش تون  ولش تون لالا کنه بابا گناه داره

با جیغ و داد مامان رو پس زدن واسه بیدار نکردن بابا

 

وقتی واسه مامان دلسوز میشی

اریه نتون مامان اریه نتون اسیسم اریه نتون

(گریه نکن مامان )

(مامان قهر کرده و خودش رو الکی به گریه زده)

وقتی هنگام رانندگی مامان جون رو راهنمایی میکنی

مامان بشتون بشتون (یعنی بشکون فرمون رو)

برو بالا برو بالا  برو مامان

وقتی دانش آموز میشی کیف میذاری روی شون میخونی

میرم مدرسه میرم مدرسه هورا  هورا 

وقتی خواننده میشی

در جواب میخوام بیام در خونتون میگی

نمیخواد بیای اون هم با صدای کشیده

وقتی هوس حرکات موزون میکنی

مامان یه چیزی بذار برقصم

Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

وقتی میشی یه دونه یا همون خاله شادونه

میخونی

بارون میاد تیک و تیک  صداش میاد  چیک و چیک

 باز میخوره به تیته هیچ وقت استه نمیشه

وقتی شعر عارفونه میخونی

دوسش دارم چی تار تونم   چی تار با عشق یار تونم

دوفته منو با یه نیگاه   عقلتو تار و مار تونم 

(دوستش دارم چی کار کنم چی کار با عشق یار کنم

گفته منو با یک نگاه عقلتو تار و مار کنم)

 

حدودا دوماه و نیمه که سوره کوثر رو کاملا حفظی

قربونت برم الهی

شعر خرگوش من چه نازه گوشاش چقدر درازه

رو هم کامل یاد گرفتی

فقط یه مشکل خیلی واسمون تاقچه بالا میذاری تا بخونی

و باید حتما یه نفر بعد نازی تکرار کنه و گرنه امکان نداره ادامه بدی

دیشب نشستم پای سیستم شما هم خیلی بدت میاد سریع

پریدی بغلم گفتی مامان بریم لالا تونیم 

من هم همراه شما واسه لالا

 کلی از خودت عشق در کرده

مامان جون دوسم دارم یعنی دوستت دارم

من هم بوس بوس که من هم همین طور یه دفعه انگاری

چیزی یادت اومده باشه یهو گفتی برو دوسم ندارم

برو بروکامپیوتر برو برو کامپیوتر

آره مامان جون شما خیلی از این دستگاه بدت میاد

من هم سعی میکنم که کمتر بشینم و به شما برسم

نیمه های شب توی خواب حرف میزنی خیلی باحاله

من هم حرف میزنم شما هم جوابم رو میدی

دیشب میگفتی دستام کثیفه بشورش

چند ساعت بعد گفتی مامان بک بک بذار بک بک

آهنگ برنامه کودک قدیم زمون ما رو 

آخه آن روزی که نی نی بلاگ گذاشته بود کلی خوشت

اومد و ذوق زدی و ادا ریختی

و اما خرابکاریات

گوشی مامان کشویی یه سیم کارت برداشتی انداختی

 لای گوشی مامان 

درآوردن آن منجر به خراب شدن گوشی مامان شده

حالا مامان چیکار کنه

این قابل تحمل بود ولی

یواس بی مودم رو برداشتی

نمیدونم چه بلایی سرش آوردی

که دیگه کار نمیکنه مودم وایرلس رو خراب کردی

من هم حسابی عصبانی شدم ولی مگه فرقی هم داره

از دست شما خانم کوچولو

 

وقتی میپرسیم اسمت چیه میگی

نازنین نرگس دو سالمه

اسم مامان و بابا رو هم بلدی بلا بلا

راستی خانم کوچولو چیزی تا تولد دوسالگیت نمونده

و من شرمنده که تولدت رو قراره دیرتر واست بگیرم

شاید هیچ وقت باور نمیکردم

یه روزی تولدت رو اینقدرسوت و کور بگیرم

 آخه ما اینجا غریبیم و همه آشناها و دوستامون یه جای

 دیگه حالا قراره چند وقت دیگه دختر خاله های مامان

بیان مشهد   میذارم همزمان با بودن دخترخاله ها که کمی از

سوت و کوری در بیاد وکلی شادی کنیم

ولی برنامه آتلیه بردن سرجای خودش هست ایشالا که

همکاری کنی ملوسک مامان 

قربون شما دختر گلم تولدت مبارک نفس مامان

 

 

 

 

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان سید ابوالفضل
24 مهر 90 2:02
الهی....دخملمون حسابی بزرگ شده و دیگه واسه ی خودش خانمی شده خب چرا مستقل نباشه بوسسس
مامان زینب
24 مهر 90 7:50
کیف کردم از تک تک حرفایی که میزنه و کارای که میکنه از همش بیدار کردن بابا بود در دوحالت...یکی بخواد بیدار کنه یکی نخواد بیدار کنه
مامان پارسا
24 مهر 90 9:03
سلام خاله جونی..پیشاپیش تولد نرگس جونی رو تبریک میگم الهی صد ساله دیگه با هم جشن تولد گلتو بگیرین...از شیرین کاریاش نوشتی کلی ذوق کردم...خدایی بچه ها چه دنیایی دارن.....پاک ومعصوم...خدا حفظش کنه خیلی بانکه
مامان نازنین زهرا
24 مهر 90 10:27
سلام پیشاپیش تولد نازدونه مبارک ماشالله چقدر شیطون شده این دخمله هزار ماشالله چقدرم ناز حرف میزنه ماشالله خدا حفظش کنه
مامان رهام
24 مهر 90 11:30
چه ناناز حرف مي زنه اين دخملي
مامان پارسا جون
24 مهر 90 17:50
سلام گلم خوبی؟ عسل خانوم چطوره؟ تولدش هم که نزدیکه به سلامتی پیشاپیش یه عالمه تبریک شعرهایی که از زبونش نوشتی و شیرین زبونی هاش خیلی بانمکه. ایشاا... که خدا واستون نگهش داره این گل دخترو ببوسش عزیزم
سحر مامان آراد
24 مهر 90 22:01
عزیزم خیلی شیرین شدی خاله فدات شه خیلی جیگری
مادر کوثر
25 مهر 90 6:58
وای عزیزدلم قربونه شیرین زبونی هاش خیلی حرف زدن و لهجه شون قشنگه همه کاراشون جذابه انشالله نازنین نرگس ما همیشه شاد و سلامت باشه
مامان نسترن
25 مهر 90 16:11
آفرین دختر خوب. پیشاپیش تولدتو تبریک می گم عزیزم. دلم میخواست اولین نفری باشم که اینروزو بهت تبریک می گه
مامان اراد
25 مهر 90 23:04
خاله هم به خاطر شيطنتات و شيرين كاريات هوارتا دوسم دارم


خاله من هم شما و آراد رو دوسم دارم اسیسم
مامان امیرعلی
26 مهر 90 1:14
وای عزیز خاله.چه بانمکه کارات و حرفات.راسی تولدتم که خیلی نزدیکه.تولدت مبارک عزیزم.
مامان آريا
26 مهر 90 8:26
عزيزم خاله قربون اين شيرين زبونيت برم من كه تو اينقدر بامزه حرف مي زني و كارات شيرينه تولدتم پيشا پيش مبارك عزيزم ماماني مشتاقانه منتظر تولد دخترمونو عكساش هستيم
مامان رها
26 مهر 90 9:05
سلام عزیزم خیلی این دخملی شما نازه واقعا که اسمش برازندشه ، راستی پیشاپیش تولد این جیگر طلا مبارک باشه
مامان رها
26 مهر 90 9:07
الهی من قربون این دخمل ناز بشم واقعا که اسم نازنین برازندته خاله گلم تولدتم پیش پیش مبارک باشه
مامان رها
26 مهر 90 9:30
ای جونم چه نازی داره این دخمله واقعا که اسمش برازنده این خانوم خانوما است گل قشنگم پیشاپیش تولدتم مبارک باشه
غزاله
26 مهر 90 11:26
عزيزم خدا اين گل دخمله ناز و شيرين زبون رو برات حفظ كنه .روي ماهشو ببوس.فكر كنم در كل دخملا بابايي ترن .پيشاپيش تولد اين جيگر خانومو بهت تبريك ميگم.ايشالا 120 ساله شه
خاله جون
26 مهر 90 11:47
توووووووووووووووووولدت مباااااااااااااااااارک
خاله جون
26 مهر 90 11:48
اللللللللللللللللللهی جیگملم صمونه گفتنش خیلی بامزهست.
مامان محمدجان
26 مهر 90 12:37
واااااااااااااااااااااای چه شیرین زبونه جوجه طلایی خاله
مادر کوثر
26 مهر 90 15:41
مامان پریاگلی
26 مهر 90 16:32
............. ٭ §٭ §٭§٭ .......... ٭ §٭ .............٭ §٭ .........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭ ....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭ ....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭ ....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭ ........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭ ......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭ ........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭ ............. ٭ §٭ ..........عزیز من گل من تولدت مبارک..........٭ §٭ ............... ٭ §٭ ........عزیز من گل من تولدت مبارک........٭ § ٭ ................. ٭ §٭ ..... عزیز من گل من تولدت مبارک......٭ §٭ ................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭ ..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭ ........................٭ §٭ ....................................٭ §٭ ......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭ .............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭ .................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭ ..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭ ........................................ ٭ §٭..٭ §٭ ...............................................٭ ٭§ پیشاپیش تولدت مبارک نازنینم
مامان حسین
26 مهر 90 22:13
الهی نازنین جان دیگه ماشاله بزرگ شده... دخمل شیرین زیون تولدت پیشاپیش مبارک
مامان پارسا
26 مهر 90 22:18
سلام عزیزم
اول اینکه تولدت پیشاپیش مباااااااااااااااااارک انشاالله که همیشه سلامت و شاداب و موفق در کنار مامان و بابا زندگی خوب و خوشی رو تجربه کنی و دلت با هیچ غم و ناراحتی هم خونه نشه
مامانی با این دخمل شیرین زبون و شیطون بلا دیگه غم غربت معنی نداره که


سلام ممنون عزیزم از لطفتون خداییش راست میگی عزیزم
سیما - مامان هلیا
27 مهر 90 7:58
ماشاءالله هزار ماشاءالله خیلی بانمکه حتما براش سپند دود کن.
کاش یه عکس هم ازش میذاشتی دلمون براش تنگ شدهههههههههههههههه اوه حتما چون خانم کوچولو گوشیت رو خراب کرده نتونستی عکس بذاری ؟؟؟؟؟
ما منتظر عکسهای جدید نازنین نرگس هستین چون من عاشقشممممممممممم


سلام عزیزم مرسی خاله جوننننننننننن آفرین به شما دقیقا همین طوره دوربینم اهوازه موبایلم تعمیره با گوشی همسری عکس گرفتم کابلش مشکل داره بلوتوث کامپیوتر هم باهاش مشکل داره
هدیه جووووووووون
27 مهر 90 11:49
سلام ماشالاههههههههههه چی شیرین زبونی شدی زنگ بزن 115 من غش رفتم با این کلماتت
خاله هویار
29 مهر 90 11:11
سلام خانومی با اجازه لینکتون کردم
مامان آبتین
2 آبان 90 2:47
ماشاا.. به این گل شیرین زبون استقلالت مبارک خاله همیشه شاد و سلامت باشی نرگس جون
مامان وانیا
5 آبان 90 16:08
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** اینم یه قلب خوشگل واسه دختر شیرین زبون نازنین خانم حسابی دلمو بردی با این حرفهای قشنگت کاش یه روز بیایم مشهد ببینمت ______________*
مامی کیانا
11 آبان 90 14:46
ماشالا چقدر پیشرفت کردی خیلی خوبه با این سن مشخصه که دختر باهوش و زرنگی هستی و البته مامان هم خیلی وقت میزاره و خسته نباشی مامان مهربون
مامان ماهان
12 آبان 90 11:35
خوب دخملمون بزرگ شده دیگه میخواد خودش کاراشو انجام بده خیلی شیرینی نازنین جونم