نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

و باز هم غم

1390/10/24 2:00
نویسنده : مامان جی
2,244 بازدید
اشتراک گذاری

به یاد کربلا دل ها غمین است

دلا خون گریه کن چون اربعین است

مرام شیعه در خون ریشه دارد

نگهبانی ز خط خون چنین است

آدم هبوط کرده به زمین   نوح طوفان زده  ابراهیم مبتلا به ذبح فرزند

عیسای به معراج رفته  موسای لن ترانی شنیده

همگی ندیده برایت گریسته اند

ابتدای عزایت ازل و انتهای آن ابد است چگونه ساغر بلا را سر کشیدی

که الستیان مبهوت عرشیان را مجنون و

فرشیان را شیدای خویش ساختی

ذات حق اول عزادار توست که در شب اول محرم پیراهن خونی تو را

کتیبه وار به ساق عرش میکوبد و عالم را

به واسطه همین پیراهن پرخون

ماتمکده عزایت مینماید تو را آدمی نشناخته به گریه مینشیند ندیده در سوگت

به سر میزند  کاسه چشمهای همه را وقف

 خویش ساختی اشک بر تو رحمت

عام الهی است که شامل جمادات هم میشود اینگونه هست که قتیل العبراتی

ای مظلوم ترین مظلوم حسین جان   هنوز در جان ما

علقمه عطش جاری است و ما تشنه فراتیم

دلهای ما یک حسینیه پر شور و خانه هایمان تل زینبیه  در حسینیه دلهایمان

مرغهای محبت سینه میزنند و اشکهای یتیم در خرابه

چشم هایمان بی تابی میکنند

اینکه شوق کربلا در دل داریم اینکه هیچ روزی بی یاد تو بر ما نمیگذرد

اینکه از روز اول محرم تا اربعین و پایان صفر

بر تو عزاداری میکنیم همه و همه

نشان دهنده نمک پرورده بودن از سفره شماست  ما هم مثل خواهر عزیزت

اربعین تو را ارج مینهمیم و به زیارتت می آییم

عشق به کربلا یک دم از زبانمان نمی افتد

الحمدالله که در این خشکسالی و قحطی نم نم باران اشک غنیمتی است

که رواق چشمان ما را ایینه کاری میکند

 

 

ماه گذشته که محرم بود فصلی نو از زندگی رو تجربه کردی یه محرم

 

خوب رو پشت سر گذاشتیم یه محرم باصفا یه کوله بار عشق که با تموم وجود

 

میتونم آثارش رو ببینم

 

قربون نازگلم برم که توی

 

خونه راه میری و دایم میگی دخیل یا 

 

ابالفضل(علیهم السلام)جالبه که من اصلا

 

نمیدونم چه جوری یاد گرفتی قربون سوگلم که

 

شعر این روزاش مدح و ستایش و عزاداریه دایم شعر

 

میخونی که دلم رو میبری با آه و ناله وچشمای غمگین میگی

 

بیا برگرد خیمه ای سپاه من          من و تنها نگذار ای المدارم

 

البته شعر رو کامل بلدی و هر وقت دوست داشتی میخونی ودلم رو میبری

خدا رو هزاران مرتبه شکر که امسال محرم و

 صفر خوبی رو گذروندیم و افسوس

که زایر حسین علیهم السلام نبودیم اگه فقط یه بار طعم زیارت اربعین

 رو بچشی آرزو میکنی که هر سال اربعین زایر کوی عشق

باشی هر جور که باشی اینجا معیار و ملاکشون

با همه جا فرق میکنه هر جور که باشی با هر تیپ و هرعقیده و هر رنگی

آنجا خود بهشته به خدا توی حرم باصفاش یه سر سوزن

غم تو دلت احساس نمیکنی

افسوس که ما باز هم از قافله جا ماندیم دلمون رو به حضور دوستای

عزیزی خوش میکنیم و خدا رو شکر میکنیم

که دوستای ما به جای ما سلامی نفسی آهی

دخترک نازم وقتی کربلا رو توی تلوزیون میبینی بلند میگی 

سلام امام حسین (علیه السلام )مهربون میخوام بیام پیشت

جالب اینه که ما اصلا روی ذهن شما کار نکردیم واسه همینه که

خیلی شیرینه و بیشتر به پاک بودن ذات بچه ها پی میبرم

یه بار اومدی گفتی مامان امام حسین علیهم السلام میاد پیشمون من هم تعجب کردم

واقعا نمیدونستم چی بگم یهو بابا گفت راست میگه میاد؟

من همچنان مبهوت سوال قشنگ از یه کوچولوی دو ساله که یهو

با خوشحالی جیغ زدی و گفتی اومد مامان امام حسین علیه السلام اومد

بله  دیدم تلوزیون پخش مستقیم داره نشون میده

و منظور شما رو گرفتم قربون فکر قشنگت

الهی سید الشهدا نگه دار همه بچه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان زهرا نازنازی
24 دی 90 3:20
التماس دعا
مامان تربچه
24 دی 90 13:06
سلام عزیزم
وااااای من فدای اون روح پاکت برم خاله
آره که امام حسین پیش شما میاد
آخه شما خیییییییییییییلی پاک و معصومی
التماس دعا


مرسیییییییییییییییی
مامان ماهان
24 دی 90 13:50
اربعین آمد و اشگم ز بصر می آید گوییا زینب محزون ز سفر می آید باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست کز اسیران ره شام خبر می آید
مادر کوثر و علی
24 دی 90 14:04
سلام عزیزم
پست خیلی جالب و عالی و زیبایی گذاشتی
واقعا از خوندنش لذت بردم. مرسی عزیزم

انشالله بزودی بازم زائر حرم و بارگاه ملکوتیش بشید

نازنین نرگس باهوش و خوشگلمو هم ببوس. قربونه شیرین زبونیاش


نظر لطفتونه در مورد این پست و ممنون از دعای زیباتون و مرسی از محبتتون ما هم آرزوی سلامتی و شادی رو واسه شما مهربون و خانوادتون داریم یه بوس خوشکل از لپای کوثرجون جای من
مادر کوثر و علی
24 دی 90 14:05
ممنونم که به ما سر میزنی
مرسی از نظرات خوبت
خداروشکر خیلی بهترم


خدا رو شکر ایشالا که هیچ وقت روی غم رو نبینی
مامان امیرعلی
24 دی 90 18:20
ای جانم.قربونه اون معرفتت بشم من.راسی اربعین تسلیت میگم بهتون
مامان گیسو
24 دی 90 22:51
التماس دعا عزیزم
مامان گیسو
24 دی 90 22:52
ای جانم قربون این دخمل ناز برم الهی امام حسین نگهدارت باشه گل قشنگم بوسسسسسسس
مریم مامان درسا
25 دی 90 1:29
سلام عزیزم الهی من قربون اون هوشت و شیرین زبونیات بشم مامان یه اسپند براش دود کن بووووووس
سمانه مامان پارسا جون
25 دی 90 15:16
سلام خانومی خوبی؟ گل قشنگمون خوبه؟ ماشاا... به اینهمه هوش و استعدادش واقعا بعضی وقتها آدم میمونه که باید چی جواب این بچه ها رو بده. ایشاا... همیشه در پناه امام حسین (ع) باشه
عاشق باران
25 دی 90 23:01
خاله جون به امام حسین مهربون بگو من و بارانم میخوایم بیام پیشش. تو دعا کن انشالله زود بریم.


سلام عزیزم ایشالا
مامان امیرعلی
26 دی 90 2:08
برا خاله و نازی جون


مررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییی
مامان نیایش
26 دی 90 9:07
سلام خانمی التماس دعا ان شا الله که زیارت امام حسین نصیب هممون بشه
مامان نیایش
26 دی 90 9:10
راستی خانمی نقاشی های نانی رو دیدی ؟
تو پست (نیایش کوچولو از خودش میگه) هست
البته نیایش که تو حرف زدن به گرد پای نازی نرگس نمیرسه ولی نقاشی هاشو ببین به نظرت برای سن الانش چه جوریه
ممنون عزیزم که اومدی


سلام مامانی من قبلا هم نقاشی ها رو دیده بودک کلی هم خندیده بودم آخه خیلی خوشکل نقاشی کشیده بود ساده و بی آلایش فکر کن یه کله قلمبه با دو تا چشم خوشکل من فکر میکنم واسه سنش عالیه احتمال زیاد چون علاقه هم نشون میده استعداد زیادی باید داشته باشه ایشالا که موفق باشه خانمی نیایش جون هم کم از دخملی ما زبون ریز نیست هزار ماشالا
مامان على اكبر
26 دی 90 9:47
سلام,انشاالله نازنين نرگس شما و تمام كوچولو ها در پناه امام حسين عليه السلام باشن. منم شما رو لينك كردم. صورت ماه دخترتو ببوس.
مامان رهام
26 دی 90 10:03
الهي قربون شيرين زبونيت برم
مادر کوثر و علی
26 دی 90 23:19
سلام عزیزم
تولدت مبارک
دوستت دارم


مرسی دوست خوبم دل به دل راه داره ما هم همچنین
مادر کوثر و علی
27 دی 90 6:34
بهترین تبریک ها را در خوشگل ترین کادوی آرزو پیچیده و با برچسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیم وجودت می کنم..

تولدت بازم مبارک عزیزم


مرسیییییییییییییییییییی همچنین دوست خوبم ایشالا که سالیان سال کنار کوثرجون تولدتون رو جشن بگیرید
مادر کوثر و علی
27 دی 90 7:10
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی، همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم...
مامان پارسا
27 دی 90 12:08
قربون تو دختر ناز وشیرین زبون....انشالله بازم زیارت کربلا نصیبت بشه خانمی
مادر کوثر و علی
28 دی 90 11:09
سلام عزیزم
ممنونم که با پیامای خوبت ما رو تنها نمیذاری
خیلی لطف میکنی
دلم برای دخمل کوچولو تنگ شده
ببوسش


خواهش میکنم عزیزم
هدیه جووووووووون
28 دی 90 13:31
سلام خیلی پست خوبی گذاشتین التماس دعای مخصوص
مامان رها
28 دی 90 13:53
سلام عزیز دلم عزیز دلم امیدوارم هرچه زودتر زیارت امام حسین نصیبتون بشه مامانی تو رو خدا عکس جدید بزار ببینیم این دخمل ناز چه شکلی شده


چشم عزیزم قصد دارم یه عالمه عکس از بچگی هاش رو اسکن کنم به علاوه عکسای جدید
معصومه مامان سهند
28 دی 90 14:13
امیدوارم امام حسین نگهدار این دختر ناز و خوشگلتون باشههههه
مامان امیرعلی
29 دی 90 17:29
شنیدم مشهد زلزله شده.برا شما ها که اتفاقی نیوفتاده خدایی نکرده؟


سلام نیشابور زلزله اومده پس لرزه اش مشهد رو لرزوند خیلی جالبه توی همون ساعت من روی مبل خوابیده بودم و داشتم فیلم تماشا میکردم نرگس کوچولو هم بازی میکرد همسری هم آماده شده بود بره بیرون ما اصلا نفهمیدیم............ ولی همه فهمیده بودن وکلی ترسیده بودن ممنون از شما که احوال ما روپرسیدید دوست عزیز امیر علی جون رو ببوس
مامان حسین
30 دی 90 14:43
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 9:09
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد... خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین بن علی، به دردهای دل زینب ، به غربت امام هشتم (ع) و به حرمت آقا رسول الله (ص)، ما و عزیزانمان را در زمره بهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیره مان را برآورده ساز...
مامان آبتين
1 بهمن 90 13:25
سلام به نازي جون و مامان گلش عزيزم التماس دعا تواين روزا شما به امام رضا نزديكتريد تا ما بازم التماس دعا
مامی کیانا
1 بهمن 90 14:39
نازی جون ماشالا خیلی باهوش و شیرین زبونه میام میخورمت ها قربون اون قلب پاکت بشم خیلی دوست دارم
مامان زهرا
1 بهمن 90 16:03
سلام نازی جونم الهی فدای اون پاکی و معصومیتت بشم برای ما هم دعا کن عزیز خاله
بهار(مامانی شهراد)
2 بهمن 90 11:54
سلام عزیز دلم آپ کردم بدو با مامانی بیا پیشمون
مامان ماهان
4 بهمن 90 16:13
الهی قربونت برم با این دل پاک و معصومت
سمانه مامان پارسا جون
4 بهمن 90 18:17
خوبی خانومی؟ گل دخترتو ببوس
متین مامی ایلیا
4 بهمن 90 21:17
چرا دیگه از کارای گل دخملمون نمینویسید؟
من عاشق اون کارای بانمکشم با قلم زیبای مامان مهربونش


چشم عزیزم حتما ممنون از نظر لطفتون
مادر کوثر و علی
5 بهمن 90 12:03
مشکي ازتن به در آريد ربيع آمده است*/ خم ابرو بگشايد ربيع آمده است */ مژده اي ختم رسل داد که آيد به بهشت*/ هرکه برمن خبر آرد ربيع آمده است
مادر کوثر و علی
5 بهمن 90 12:04
سلام عزیزم
خیلی وقته نیومدی؟
همه چیز مرتبه؟
دلمون براتون تنگ شده


سلام ممنون از محبتتون این دهه آخر صفر انقدر سرمون شلوغ بود که به معنای واقعی وقت سر خاروندن نداشتیم صبح و شب مجلس بودیم و نصف شب هم حرم ساعت 3 شب میخوابیدیم واقعا این روزهای گذشته با صفل بود
مامان محمدجان
8 بهمن 90 19:01
فدای دل حسینیت ایشالله که اهل بیت نگهدار این فرشته ها باشن این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست این چه شمعی است که جانها همه پروانه ی اوست
مامان نازنين رقيه
8 بهمن 90 21:26
سلام خاله جون كجايي يادي از نازنين رقيه نميكني!!!!!!!!نانازم نيم ساله شده خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 14:33
سلام به به به خداروشکر چه عالی خوش به سعادتتون. انشالله همیشه روزهای با صفایی داشته باشین. ما که همش خونه نشین بودیم و هستیم تا امتحانای همسر گرامی تموم بشه
عاشق باران
12 بهمن 90 14:47
ممنون خاله جون دعات داره مستجاب بشه اگه خدا بخواد توی اسفند میریم ایشالله یه کم دیگه دعا کن


ایشالا واسه ما هم دعا کنید
مهسا
4 مرداد 92 19:56
سلام ازتون یک عالمههههههههههههههههههههه خواهش میکنم که ب بردیا توی جشنواره رای بدی باید شماره765رو به20008080200بفرستین ازتون خیللییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم با رای دادنتون مارو خوشحال کند عکسش روی وبلاگم هست میتونید ببینید خواهش میکنم رای بدید. فقط عکسشو ببیند اگه ارزششو داشت رای بدید