نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

من وعمه جی

1390/2/29 14:48
نویسنده : مامان جی
338 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comمن عمه جی رو خیلی دوش دارم

niniweblog.comاخه کاراش بانمکه مثل خودمهniniweblog.com

niniweblog.comمن رو لوس کرده

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

اخه خیلی من رو بوس کرده

niniweblog.comیه بازی هایی داره که من خیلی دوش دارم

niniweblog.comاصلا محدودیت ندارهniniweblog.com

niniweblog.comاجازه میده به همه چی دست بزنم

niniweblog.comبا همه چی بازی کنم

niniweblog.comهر وقت میخواد بره خانم گلش رو از مدرسه بیاره من رو با خودش میبره

niniweblog.com

niniweblog.comمن هم حسابی کیف میکنمniniweblog.com

niniweblog.comاگه زود به من گفت که میخوایم بریم ددر من از خوشحالی کارای عجیب میکنم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.comمن هر وقت لثه هام میخواره مامان رو گاز میگیرم ولی عمه رو نهniniweblog.com

niniweblog.comاین یه قانونهniniweblog.com

niniweblog.comهیچ قانونی هم واسه غذا خوردن نداره

niniweblog.comمن همیشه عمه رو میپام یه وقت بدون من ددر نره

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.comمن صدای نفس زدنش رو میشناسم

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

صدای پاش که سهله

niniweblog.comمیذاره من دست توی پارچ اب کنم

niniweblog.com

میذاره با موبایلش پیام خالی بزنم

niniweblog.com

به دوستاش زنگ بزنم

niniweblog.com

بعد اون هم مجبور شه حرف بزنه

niniweblog.com

میذاره دفترا وکتابای بچه هاش رو خط خطی کنم

 

 

niniweblog.com

میذاره تبتاش رو بپوشم

niniweblog.com

من عاشق تبتاشم

niniweblog.com

میذاره برم بشینم رو نوت بوکشون

niniweblog.com

بشینم بعد محکم درش رو ببندم niniweblog.com

یا روش بپر بپر کنم

niniweblog.comniniweblog.com

اخ که چه کیفی داره

niniweblog.com

وقتی ناراحت میشه لبهاش رو جمع میکنه میگه نرگس میزنه رو دستش

niniweblog.com

بعد من هم اداش رو در میارم

niniweblog.com

اون هم میخنده

niniweblog.comاون وقت یادش میره ناراحته

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

چه عمه خوبی دارم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)