نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

نرگس جون و هفته ای که گذشت

1392/7/19 14:11
نویسنده : مامان جی
1,547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیز

بعد از این همه مدت اومدن و نوشتن واقعا سخته

کمتر از یک هفته دیگه نرگس جون چهارساله میشه

الان هم هر روز مثل یه خانم خوشکل و ناز صبح زود میره

مهدکودکniniweblog.comو کلی خوش میگذرونه

اوایل سال اردیبهشت ماه و خرداد رو رفت مهدکودک تا با

محیط مهد آشنا بشه و الان هیچ مشکلی ندارهniniweblog.com

نرگس جون با لباس مهدکودک

این هم عکساش با لباس فرم مهد

و اما هفته گذشته روز یکم ذیحجه مصادف بود با عروسی

حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین سلام الله علیها

من هم مطابق سالهای گذشته که مراسم میگرفتم امسال هم

توفیق داشتم و یه مجلس جشن شاد و پرهیاهو رو برگزار کردم

عروسی حضرت زهرا سلام الله علیها

طبق رسم هرساله سفره عقد ساده میچینم

من عاشق این مراسمم نرگس جون هم کلی ذوق زده بود

دایم میگفت ما عروسی داریم niniweblog.com

مداح رو همراه با دو خانم که دف میزدند دعوت کردم

مراسم فوق العاده ای شد من که خیلی راضی بودم

یه جشن شاد شادعروسی

نرگس جون هم کلی آتیش سوزوند و شادی کرد 

عروسی

کیکای روی سفره رو عمه زحمتش رو کشید

عروسی سبد میوه

روز خوبی بود ایشالا که بتونم سالهای دیگه هم به خوبی

این جشن رو برگزار کنم توی پستهای آینده مروری دارم

بر سال گذشته و مسافرتها و کارهای دخملی

پسندها (3)

نظرات (23)

ღمامان على اكبرღ
19 مهر 92 15:45
سلام عزیزم
ماشاالله نازنین نرگس جون بزرگ شده....حسابی دلمون براتون تنگ شده بود.
چه ایده ی جالبی.....
انشاالله که دعای ائمه پشت سرتون باشه.


ممنون از لطف شما این ایده شخصی من بود که ده سال ژیش شروع کردم خیلی هم دوستش دارم
ღمامان على اكبرღ
19 مهر 92 15:45
مامانی بی صبرانه منتظر پستای زیبات هستم
مامان آبتین
20 مهر 92 19:28
عزیزم خیلی عالی بود دستتون درد نکنه جای مارو هم خالی می کردید .راستی نرگس جون با لباس فرمش ماه شده هزار ماشاا...


مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان رها
20 مهر 92 22:04
سلام عزیزم چقدر دلم براتون تنگ شده بود چه خوب که برگشتین ماشا الله نازنین نرگس چقدر بزرگ شده......
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
20 مهر 92 23:44
سلام دوست من خیلی زیبا بود لذت بردم ماشالله نرگس جون هم حسابی بزرگ و خانم شده ببوسیدش خوبه که برگشتید
مامان نیروانا
21 مهر 92 9:34
ایشالا همیشه تون به جشن و شادی باشه عزیزم. از برگشتنتون خوشحالم. در پناه خدا باشین


مرسی عزیزم
مامان زینب
21 مهر 92 16:52
چه جالب تا الان همچین مراسمی رو ندیده بودم



سلام این مراسم ایده شخصی خودم بوده که از ده سال پیش این کار رو انجام دادم
هدیه جووووووووووووون
22 مهر 92 9:35
سلام
ماشالاااااااااااااااا این نازنین نرگسمون چه خانوم شده
قبول باشه
منم این روز قشنگو بهتون تبریک میگم و خسته نباشید


سلام ممنون
علامه کوچولو
22 مهر 92 21:21
سلام
عجب مراسم جالبی خوشم اومد
پاینده باشین


شما لطف دارید
سمیه مامان زینب
23 مهر 92 0:58
سلام عزیزم خیلی مراسم جالبی بود به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم


نظر لطف شماست چشم
مامان علی خوشتیپ
27 مهر 92 14:40
سلام گلم.خوبید؟نرگسم خوبه؟
چه مراسم قشنگی
ببوسید گل دختر رو


مرسی عزیز
مامان مرمر
28 مهر 92 1:05
تولد تولد تولدت مبارک


ممنون عزیزم
مامانی درسا
28 مهر 92 1:34
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه سلامت باشی و شاد


مرسی مامان درساجون
ماماني كسرا
28 مهر 92 3:35
سلاااااااام
اصلا باورم نميشه كه دوباره اومديد
خيلي خيلي خوشحالم
از اون دوستاي قديمي فقط چند نفر مونده بودن منم پاك كرده بودم ادرستون' از وبلاگ اميرعلي پيداش كردم
واااااي چقدربزرگ شده
عزيزم چقدر خانم شده
خدا حفظش كنه
دوباره نذاري بري چهارسال ديگه بياي!؟؟؟
خوشحالم هستيد
كسرا هم بزرگ شده خيلي اذيتم ميكنه لابد خوندي كه با مهد رفتنم مشكل داره.
واسمون دعا كن حتما بازم به ما سر بزن
نازنين عزيز رو ببوس


من هم از خوندن کامنتتون کلی ذوق زدم همه قدیمی ها رفتن کسی نمونده
اکثر پسمل ها از مهد زیاد خوششون نمیاد ولی ایشالا آقا کسرا هم اذیتش رو کمتر میکنه
مامان آبتین
28 مهر 92 15:11
ما اومدیم ولی شما آپ نبودید


ایشالا آپ هم میکنیم مامانی آبتین
سارا
29 مهر 92 1:05
سلام
ماشالا به دختر ناز و مامان باسلیقه
چه ایده ی جالبی
خیلی خوشم اومد
انشاالله عاقبت به خیر شه دختری
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم بیاین


ممنون عزیزم چشم
مامان رهام
29 مهر 92 14:33
ماشاا... دختری بزرگ شده ها,چه خوب دوباره برگشتید
مامان محمد پارسا
2 آبان 92 16:36
سلام
مراسم جالب و قشنگی بوده منم با اول هست که می بینم


مرسی دوست من
مامي كيانا
6 آبان 92 12:43
سلام دوست خوبم واي چه جشن باشكوهي تابحال نديده بودم كسي از اين كارها بكنه
اميدوارم بركت اين سفره تو زندگيتون مستدام باشه و هرسال اين ماراسم باشكوه تر و شادتر برگزار بشه
خيلي دلم ميخواست تو جشنتون بودم
ماشالا نازنين نرگس جون چقدر بزرگ و خانوم شده
ببوسيدش از طرف من


سلام عزیزم نظر لطف شماست ممنون از محبتتون ایشالا سال آینده حتما تشریف بیارید خوشحال میشم
مامان وانیا
7 آبان 92 22:44
سلام مامانی ماشالله دخترمون چه خوشگل و خانوم شده همیشه به جشن و شادی ..


سلام مرسی دوست خوبم
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
29 آبان 92 21:17
باز که ناپیدا شدید؟؟؟ آپ کنید دیگه...
مامان گیسو جون
4 آذر 92 22:50
مامان محمد پارسا
5 آذر 92 20:34
هنوز به روز نکردید ما منتظریم