نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

تقدیم به علی کوچولو

1390/10/18 3:00
نویسنده : مامان جی
2,684 بازدید
اشتراک گذاری

توی یه روز قشنگ الهی

توی یه روزقشنگ که فرشته ها

شاد از یه عروسی الهی شادی میکردند

یعنی ١ ذی الحجه مصادف با ٧ آبان خدا یه

فرشته ناز رو به  یه مامان مهربون هدیه داد

اسم این فرشته شد علی. اون زمینی نبود آسمونی بود

گاهی می مونم توی حکمت خدا و اصلا نمیفهمم چرا؟؟؟؟

 با خودم عهد کردم هیچ وقت نگم چرا؟هیچ وقت؟؟هیچ وقت؟؟؟

فقط میتونم درک کنم نبودن

علی کوچولو رو میتونم حس کنم

داغی رو که روی دل مامان علی جون

مونده میتونم باور کنم قلب پر از غمش رو

ولی هر چی فکر میکنم نمیتونم حرفی رو پیدا کنم

که از غمش کم کنه یا که حتی یه کم فقط یه کم آرومش کنه

فقط میدونم قلب کوچولوی علی اونقدر بزرگ بود که توی روزهای

غم واشک وآه  ناله محرم 

 دیگه تاب نیورد و به یه ندای درونی

پاسخ داد و رفت و همه ما روناراحت و غمزده

کرد میدونم علی کوچولو الان جایی که هست از همه

ما بهتره ولی این رو هم میدونم که یه مادر حالش از همه ما بدتره

میدونم که یه مامان توی این ٤٥ روز چقدر میتونسته ...............

خدایا خودت دل این مامان و همه مامانهایی که دلشون زخم خورده است

آروم کن  الهی آمین

 

علی کوچولو 

درسته که دوستی ما توی دنیای مجازیه ولی احساسمون واقعیه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان زینب
17 دی 90 2:09
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم چقدر معصومه انشالله شفیع مادرش میشه ،ببخشید از فامیلاتونن؟


سلام نه عزیزم از دوستای نی نی وبلاگی هستند اسم وبلاگش جیگر مامان و بابا
مریم مامان درسا
17 دی 90 2:29
سلام عزیزم
واااای ،ببین بعد چند وقت دلم یه دفعه هواتونو کرد و اومدم و دیدم ای وااای ،چه خبره

خیلی خیلی ناراحت شدم،ایشالا خدا به مامان مهربونش صبر بده
نازنین جونو ببوسش


ممنون عزیزم
مامان محمدجان
17 دی 90 10:04
با خوندن این پست حسابی بهم ریختم
اخه چرا؟چه جوری؟جریانش چی بود؟
از یه طرف دلواپس انار کوچولو ام و حالا هم این خبر....
خدا به مامان و باباش صبر زینبی عطا کنه


اتفاقا من هم جریان انار جون رو شنیدم واقعا از ته دل واسش آرزوی سلامتی دارم ایشالا که زود حالشون خوب بشه علی کوچولو هم متاسفانه یه مقدار کسالت داشت و نیومده رفت
مامان حسین
17 دی 90 11:04
سلام وای جیگرم سوخت ...خدا به مادرش صبر بده.
مامانی کسرا
17 دی 90 11:15
خدای من چقدر امروز از این خبرا میبینم خداصبرشون بده
خدایا این کوچلوهارو به ماببخش

ایشالا

مادر کوثر و علی
17 دی 90 11:49
سلام عزیزم
خیلی خیلی ممنونم از همدردیت خانمی

علی من واقعا زمینی نبود. خیلی آروم و صبور بود. خنده هاش هیچوقت یادم نمیره....
خدایا شکرت

امیدوارم همه نی نی ها همیشه سالم و سلامت باشن
بخصوص نازنین نرگس جون که از همون روز اولی که وبلاگشو دیدم عاشق شیرین کاریا و خلاقیت شما مامان گلش شدم

توی این روزها اصلا نتونستم فراموشتون کنم از خدا میخوام دلتون رو آروم کنه با خنده و نگاههای نازه کوثر دختر گلتون
خاله جون
17 دی 90 19:45
سلام عزیزم دلم گرفته از این پست های ناراحت کننده چند روزی که همش خبرای بد میبینیم ومیشنویم خداوند به پدر ومادرش صبر بده قضیه انارجون خیلی ناراحتمون کرده یکی از نی نی های وبلاگی سه دوره که بچهشو برده بهداشت ودور سرش اضاف نشده ومامانش نگران خدایا مامانش از دلنگرانی دربیار آمین وعلی کوچولوی آسمونی خدایا به مادرش صبر بده
زینب عشق مامان و بابا
17 دی 90 19:49
سلام اینقدر حالم گرفته شد که هیچی نمیتونم بگم. فقط داشتن ایمانی قوی تو اینجور وقتها به داد آدم ها میرسه.انشا الله خدا کوثر جون رو براش حفظ کنه و علی دیگری بیاد و مرهم زخم قلبشون بشه
سمانه مامان پارسا جون
17 دی 90 20:33
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون بابت تبریکت وای نمیدونی چقدر ناراحت شدم هیچ چیزی نمیتونم بگم چون خیلی بهم ریختم...
مامان تربچه
17 دی 90 20:57
واااای خدا صبرشون بده
مامان پریاگلی
17 دی 90 23:17
خدا به ما مادرا صبر بده و به بچه هامون سلامتی
این دومین خبر بدیه ( ماجرای انار جون ) که امروز شنیدم
هر چی حکمت خودش باشه حتماً صلاح ما هم توشه
نازنین جونم و ببوس
شرمنده این چند وقت سراغی ازتون نگرفتیم
اینترنت مون قطع بود


سیما - مامان هلیا
18 دی 90 7:23
خدای مهربون هیچ مادری رو در این امتحان الهی قرار نده چون بزرگترین عذاب برای مادر از دست دادن فرزندشه . خدا به مامان علی صبر بده و دختر گلش رو براش نگهداره . آمین .
مامان رهام
18 دی 90 7:24
خدا به مامانش صبر بده
سیما - مامان هلیا
18 دی 90 7:28
نازنین نرگس جون چکارا میکنه ؟ لطفا از شیرین کاریها و عکسهای نازش برای ما بزار ... دلمون براش یه ذره شده .

چشم عزیزم
مامان زینب
18 دی 90 7:51
حکمت خدا رو اصلا نمیتونیم بفهمیم
مامان رها
18 دی 90 9:13
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود ،الهی خدا به مادر علی صبر عطا کنه من تازه فهمیدم که علی جون داداش کوثر الهی خیلی وقت بود ازشون بیخبر بودم اونروزها یه دفعه یادم افتادن گفتم تا حالا باید زایمان کرده باشن ولی ...........
مامان پارسا
18 دی 90 10:44
سلام دوست عزیزم....ممنون بابت تبریک وپیامهای خوبت.....با خوندن این پست کلی داغون شدم.....فقط میتونم بگه خدا به مادرش صبر بده.....الهی دیگه رنگ غمو تو وبت نبینیم
مامی کیانا
18 دی 90 11:47
برای مادر علی جون دعا میکنیم تا خداوند بهش سلامتی بده تا بتونه با غم بزرگش کنار بیاد و همون مامان مهربون برای کوثر جون باشه تقدیر برای علی جون اینطور رقم خورده اون الآن جاش خوبه خوبه
غزاله
18 دی 90 13:24
خدا بهشون صبر بده....خيلي سخت و دردناك
مامان پارسا
18 دی 90 13:56

انقدر شوکه شدم که نمیتونم چیزی بگم...............
خدایا هیچ پدر و مادری رو با داغ فرزند امتحان نکن
نازنین نرگس جانم چطوره؟ببوس روی ماهشو


نازی خانم هم بد نیست امسال پاییز خوبی رو نگذروندممنون از محبتتون
هدیه جووووووووون
18 دی 90 14:49
سلام نمیدونم چی بگم........... فقط خدا به مامان و باباش صبر بده...
مام پارسا
18 دی 90 15:09
وای امروز چقدر خبر بد شنیدم.از ته دل با هق هق دارم از خدا می خوام که به پدر و مادرش صبر بده وبه انار جون هم کمک کنه که حالش خوب بشه.خدا خودش حافظ همه بچه ها باشه
مامان علي خوشتيپ
18 دی 90 23:47
وااااااي چه پستي گذاشتي.دلم گرفت خدا به مامانش صبر بده
مامان محمد عرفان
22 دی 90 0:00
سلام بعد از این همه وقت اومدم سراغتون و این خبر ... وای انگار یکی داره قلبمو فشار میده،آخه حسابی درکش میکنم. امیدوارم خدا یه فرشته دیگه رو نصیبش کنه.فکر کنم باید برم تو حیاط یکم هوای سرد بخوره بهم.راستی نازی جون رو برام ببوس


ایشالا که خدا یه فرشته ناز دیگه نصیبشون کنه مملی رو ببوس واسم
مامان ماهان
24 دی 90 13:51
خیلی ناراحت شدم خدا بهشون صبر بده عزیزم
مامان گیسو
24 دی 90 22:54
یا زهرا
وای یا خدا
اشکم داره همین جوری می ریزه آدرس وبش کجاست
خدا به مادرش صبر بده


http://kowsar.niniweblog.com/آدرس وب کوثرجون
مامان امیر علی
25 دی 90 0:10
عزیزم حکمت خدا برای ما زمینی ها قابل درک نیست کاش می فهمیدیم .
مامان زینب
25 دی 90 21:32
مامان امیرعلی
27 دی 90 15:23
سلام.جمعه ساعت 20:30 شبکه من و تو ،برنامه دکتر کپی فراموش نشه.
بهار(مامانی شهراد)
28 دی 90 22:09
سلام گل نازم ماشاالله روز به روز خوشگل تر میشی به مامان جونی بگو واست اسپند دود کنه این هم 10000 تا ماچ واسه خوشگلترین نینی دنیا . . .(آپم گلم)


وا.................ما که عکس نذاشتیم
lمامان چند فرشته
30 دی 90 3:42
الهی خدا داغ دوری هیچ گلی رو نزاره رو سینه چدر ومادر
مامان امیرعلی
30 دی 90 9:31
پس چرا نمیگی تولدته .تولدت مبارک
مامان آبتين
1 بهمن 90 13:27
عزيزم خدا به مامان علي كوچولو صبر عظيم بده دلم آتيش گرفت با خوندن اين مطلبتون
نیلوفر(فرح) مامان آوا
10 بهمن 90 8:17
خدا صبر و شکیبایی بهتون بده.


ایشالاااااااااااااااااا
ستاره زمینی
26 مهر 91 11:18
وای خدای من خدایا به مادرش صبر بده .خیلی سخته .
تک خاله ی کوثر جون و علی جون بهشتی
28 مهر 91 0:33
آدم یه دوست خوب مثله شما داشته باشه ... واقعا دیگه هیچی از این دنیا نمیخواد ... منم بعنوان خاله ی علی جون بهشتی ازتون ممنونم بابت این مطلب.


خواهش میکنم وظیفه بود