نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

امروز من

1390/2/29 1:24
نویسنده : مامان جی
557 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان جی من رو خیلی زود با زور لالا کرد البته فکر کنم حال خودش زیاد خوب نبود میخواست استراحت کنه یه جورایی من رو لالا کرد من هم که بچه حرف گوش کن بالاخره بعد از ٤٥ دقیقه تلاش لالا کردم میدونید تلاش مامان برای لالا کردن من چه جوریه؟مامان جی خودش رو به لالا میزنه من هم خیلی از لالا کردن مامان بدم میاد یه جورایی وقتی مامان لالا کرده دوست دارم اسمان ها رو زمین و کهکشون و هر چی که فکر میکنی به هم بزنم مامان بیدار شه.من هم بعد از ٤٥ دقیقه شکنجه که خیلی واسه مامان دوست داشتنیه بالاخره لالا کردم  شکنجه های من  لوپای مامانی رو میکشم میگم ناسی مامان جی یا خودم رو لوس میکنم میگم مامان مامان نانا یا میگم پی پی رفتWhite
catبعد مامان اروم چشمش رو باز میکنه میگه عزیزم بیا تو بغلم لالامن هم خوشحال که تونستم مامانم رو بیدار کنم میپرم تو بغلش بعد مامان من رو ناز میکنه من هم گول میخورم لالا میکنم  امروز هم گول خوردم لالا کردم بعد که بیدار شدم مراسم بعد از لالا خیلی باشکوه انجام شد اخه من عادت دارم وقتی بیدار شدم بگم مامان بعد مامان بگه سلام قشنگ تر از پریا من هم خودم رو لوس کنم بیاد من رو بغل کنه مامانم هم که دل رحم میاد من رو بغل میکنه و بوس و بوس وبوس بعد گفت نرگسی نانا بخور زود که بریم ددر بعد من همه مثل خانمها زود لباس پوشیدم مامان گفت میخوایم بریم حرم  من حرم رفتن رو خیلی دوست دارم اخه همه به من شکلات میدن وقتی کوچولو بودم مامانم همه کاکائوها و شکلات رو از من میگرفت من هم که حالیم نبود اخه مامانم سخت گیره نمیذاره من از این چیزا بخورم حالا هم که من دیگه میفهمم نمیتونه ازم بگیره  من میدم مامانم باز کنه بعد حتما باید خودم برم پوستش رو بندازم تو سطل اشغال بعد نصفش رو میدم مامان بقیش رو هم یه لیس میزنم بعد میگم مامان نه یعنی نمیخوام اخه من شیرینی جات دوست ندارم ولی حس اینکه همه به من شکلات میدن شیرینهEmoticon  من عاشق بوسیدن در حرم هستم همیشه با مامان بابای میکنم میرم در رو بوس میکنم دوباره بر میگردم پیش مامان بعد میبینم مامان پشت سرمه امروز وقتی میخواستیم برگردیم خونه یه بارونی زد چه بارونی وای که چقدر خندیدم تا حالا زیر بارون به این شدت نرفته بودم بلند بلند میخندیدم همه لباسهام خیس شد  خیلی کیف داشت امروز مامانم واسه همه نی نی ها ی عزیز واسه مامانایی که  نی نی هاشون توی راهن واسه اونهایی که اصلا نی نی ندارن خیلی دعا کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
29 اردیبهشت 90 8:50
ممنونم عزیزم زیارتت قبول



خواهش میکنم مامان مهربون ماهان
مادر کوثر
29 اردیبهشت 90 9:42
قربونش برم چقد شیرینه
مامانی کسرا
29 اردیبهشت 90 10:24
خداااااااااااا
شما مشهدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خوشبحالتون
توروخدا واسه کسرایی هم دعا کنید امام رضا مارو بطلبه 15 خرداد بیایم مشهد


چشم حتما ما یه روز در میان میریم حرم به روی چشم واسه کسراجون هم دعا میکنیم