نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

بدون عنوان

1390/2/30 1:06
نویسنده : مامان جی
326 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامان جی رفتیم تاتا عباسی

niniweblog.com

  من کلی تاتا بازی کردم

niniweblog.com

بعد سوار اسب شدم اسب سواری کردم

niniweblog.com

  یه خورده که بازی کردم مامانم گول مالوند سرم

niniweblog.com

من رو برد بازار جنت کنارباغ ملی

niniweblog.com

من هم خوشحال چون دوباره یه عالمه تبت یه جا دیدم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

تبت یعنی کفش

niniweblog.com

من عاشق تبتم

niniweblog.com

نمیدونم چرا مامان دل ادم رو خون میکنه اخه همه مغازه ها رو نیگاه میکنه هر چی من دست وپا میزنم حرف میزنم گوش نمیده با ذوق میگفتم مامان تبت تبت

niniweblog.com

میگفت باشه مامان فقط نگاه میکرد

niniweblog.com

بالاخره مغازه اخری ایستاد ورفتیم یه تبت سفید واسم خرید نمیدونم مامانم چرا فقط کفش سفید واسم میخره

niniweblog.com

اخه مگه نمیدونه من کثیفیم همیشه دوست دارم تبتا رو کثیف کنم 

niniweblog.com

  وقتی برگشتیم خونه یه چرخی زدم با دامن لباسم با تبتام

niniweblog.com

یه دست خوشکل هم با ذوق واسه باباجی زدمniniweblog.comبعد هم تا اخر شب بهونه تبتا رو گرفتم اخه اثیفشون کردم مامان هم برداشتشون اخه چند روز دیگه عروسی عموجونه

niniweblog.com

من باید تبت تمیز وقشنگ داشته باشم عکس تبتا رو مامانم گذاشته واسه همه دوستا وخاله ها که من ازشون دورم که هر شب میان وبلاگ هیچ وقت هم نظر نمیزارن بعد نظرشون رو به موبایل مامان پیام میدن مثل خاله سمانه که پیام مخفی میده مثل خاله راضیه جون که اسمش رو نمینویسه مثل ازاده جون و مریم جون دختر دایی های گل مامان مثل خاله مریم وهمه خاله های دیگه که دست تقدیر ما رو از هم دور کرده و جای من پیش اونها خیلی خالیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
30 اردیبهشت 90 10:04
تبتای خوشگلت مبارک کوچولوی بانمک


مرسی قابل نداره
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 23:02
خیلی قشنگ مینویسی


مرسی عزیزم