نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

کارهای نازی نازی

1390/5/26 17:00
نویسنده : مامان جی
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

من مثل همیشه ضربان قلب خونمونم

و اما بلا بلا کارای نرگس طلا

چند روز پیش صبح زود که مامان جون و بابا جون لالا بودن

من بیدار شدم این عادیه اخه سحرخیزترین

شخص توی خونه ما منم بابا و مامان لالاSmilehaa

وقتی بیدار شدم چشمم خورد به میمونه لوسم

من یه میمون لوس دارم که اگه ازش موزش رو بگیری

جیغ میزنه پاهاش رو میکوبه روی زمین

روی پیش بندش هم نوشته به موز من دست نزنید

موزش هم توی دستش نبود

 اگه محکم بزنی تو دستش هم جیغ میزنه

من مامان جون رو بیدار کردم گفتم اشنش کن یعنی روشنش کن

مامان هم لالاش میومد گفت خرابه دوباره لالا کرد

البته من که نمیذارم ادای خواب رو درمیاره

یهو دوباره بیدارش کردم پاشو درستش کن

مامان جون چشماش رو باز کرد دید یه پیچ گوشتی دست منه

سریع مثل فنر پرید رفت دید

بابا جون یادش رفته در جعبه ابزار رو قفل کنه

 و سریع از دستم گرفتش

ولی یه خورده بعد دید که اچار فرانسه کنار باباجونه

که هنوز لالا بود

شوکه شده بود بابا رو بیدار کرد گفت بلا بلا ببین

چه کار کرده بعد با خودشون کلی خندیدن اخه اون روز

خدا خیلی بهشون رحم کرد

من راحت مامان رو بیدار میکنم ولی باباجون خیلی مقاومه

واسه همین من عصبانی میشم

اخه همیشه بیدارش میکنم موبایلش رو میدم بهش

 ولی بیدار نمیشه من هم محکم میکوبمش 

 پرتش میکنم سمت بابا

مامان جون به بابا جون گفت خدا رحم کرده

اگه میگفت درستش کن شما هم لالا بودی

دیگه دیگه یهو میدیدی یه اچار فرانسه اومد

یه کار دیگه ولی مثبت

من شبا اشک میشم اشک یعنی پوشک

ولی روزها نه

صبح ها هم بی بی رو توی دست شویی میکنم

من بیدار شدم مامان جون رو بیدار کردم

گفتم مامان اودو بی بی دارم مامان تنبل فکر کرد من

اشکم چشماش رو باز کرد گفت باشه ولی بلند نشد

من هم خودم رفتم دستشویی یهو صدا زدم مامان جون مامان جون

مامان جون بیدار شد شوکه اومد دستشویی شوکه شد

اخه من خودم اشکم رو دراورده بودم انداختم سطل اشغال

توی اشک هم بی بی نکردم خیلی تمیز و مستقل

مامان کلی ذوق زد البته کلی هم من رو حموم داد

و بعد هم واسه بابا عمه جون خاله جون واسه همه تعریف کرد

میدونید من یه مدته یاد گرفتم به مامان جی میگم مامان جون

به بابا جی هم میگم بابا جون 

 من تا حالا سه تا اسم واسه مامانم گذاشتم

مامانجی   مامایی   مامان جون

ولی باباجون رو هنوز گاهی باباجی صدا میکنم

من یه عادت دارم که مامان جونم میخنده میگم پی پی دارم

بعد که رفتم دستشویی میگم مامان جون حموم دارم حموم

اخه من عاشق حمومم

حموم خیلی دوش دارم خیلی زیاد هر روز میرم حموم

چند وقته که خاله بچه های دایی جونم اومده مشهد پیش ما

یعنی اومده اینجا زندگی کنه من خیلی دوسش دارم

 اخه کلی با من بازی میکنه من اصلا حاضر نیستم بهش بگم خاله جون

میگم ازیه    ازیه جون    خیلی هم دوسش دارم

هر چند شب یه بار با هم میریم حرم خیلی خوش میگذره

توی ماشین تا برسیم کلی میرقصم

بعد هم با ازیه میرم اب بازی توی صحن ازادی

بعد هم کلی بدو بدو میکنم البته سلام هم بلدم

هر وقت میریم حرم سلام میدم و سرم رو خم میکنم

دیشب هم بابا جون همهمون رو برد پارک الن لولو

 خیلی خوش گذشت  وقتی باباجون به مامان جون

گفت بریم پارک من سریع گفتم بابا ازیه هم میاد

مامان هم زنگ زد ازیه هم بیاد

 باز هم تو ماشین کلی ترکوندم

وقتی اهنگ تموم میشه میگم بابا جون از دوباره  از دوباره

بابا هم اهنگهای مورد علاقه من رو بلده واسم میذاره

 

من پر انرژی ترین فرد خونمونم

وقتی مامان جون میگه زود بیا میخوایم بریم حرم

من کلی ذوق میزنماخ جون

یه حیاط بزرگ واسه بازی  بدو بدو

یه جایی که همه مهربونن یه عالمه بچه ناز

یه عالمه نور یه گنبد طلایی که همه مثل من سلام میدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مامان ماهان
26 مرداد 90 15:25
هوررررررررررررررررررا باز مامانی برامون از شیطنتهای نازنین جون نوشت دستت درد نکنه خسته نباش عزیزم با این گل دخمل شیطونت خدا یه صبری بهمون بده خاله دست به چیزای خطرناک نزن آخه جیززززززززززززززززززززززه
مامان پارسا جون
26 مرداد 90 15:35
سلام به نازنین نرگس جون و مامانجونش
ماشاالله هزار ماشاالله چقدر شیطون شدی خانومیالبته اینطور که مامانجی نوشته بامزه گی هات از شیطنتهات بیشتره
زنده باشی خوشگله
مامانش چرا ازش عکس نزاشتی؟


مرسی عزیزم چشم همین الان یه عکس اپلود میکنم
مامی کیانا
26 مرداد 90 17:20
سلااام الهی قربونش برم که اینقدر نانازیه
راستی نازنین نرگس شما که اینقدر زود زود میری حرم خوشبحالت آخه خیلی وقته تصمیم گرفتیم بیایم مشهد ولی نمیشه انگار هنوز ما رو نطلبیدهعزیزم با اون قلب کوچیکت ما رو هم دعا کن


چشم حتما ایشالا که زود زود قسمتتون بشه
مامی کیانا
26 مرداد 90 17:42
چه عکس خوشگلی ماشالله. مامان نازنین نرگس جون این عکسو خودتون با نرم افزار درست کردی یا آتلیه گرفتی؟ اگه نرم افزار میشه اسمشو بگی عزیزم خیلی نانازی شده


ممنون از نظرتون تمام عکسای قبلی کار خودم بود با نرم افزارهای مختلف ازجمله photoshineولی این عکس کار یکی از دوستانه
الی
26 مرداد 90 19:41
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@میخوای که ژوان رو ببینی______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
خاله جون
26 مرداد 90 20:13
الللللللللللللللللللللللللللللللللللهی فدات عزیزم ماشاااااااااااااااااااااالله ماشاااااااااااااااااااااالله عاشق شیرین کازی های بچه ها هستم نازنین نرگس حتما ببوسید.
خاله جون
27 مرداد 90 0:40





عزیییییییییییییییییییزمی جونم









مرسی خاله جوننننننننننننننننننننننننننننن
مامان پارسا
27 مرداد 90 9:01
الهههههههههههههی چقدر نازه تو این عکس
یه لحظه فکر کردم کارت پستاله قربونت برم با این شیرین کاریهات الهی همیشه شاد وپرانرژی باشی گلکم


ممنون همچنین پارسای گل
مامان رها
27 مرداد 90 10:07
سلام عزیز دل خاله قربون این همه انرژی ماشاالله ................دختر خوب مواظب خودت باش ضمنا زیارت قبول عزیزم خوش بحالتون که در جوار امام رضا هستین تو رو خدا برا ما هم دعا کنید


چشم مامان مهربون ما شبهای احیا هم میریم حتما واستون دعا میکنیم
مامان قندعسل
27 مرداد 90 12:56
چه عکس نازززززززززززی عینهو پرنسسا شده نفس خالهوای که تو چه قدر بلایی


مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان نازنین زهرا
27 مرداد 90 15:43
سلام من هنوز دارم به این عکس نگاه میکنم چقدر قشنگه ماشالله
مواظب باشید خیلی شیطون بلا شده ها


مرسی نظر لطفتونه
مامان ریحانه
27 مرداد 90 19:22
سلام چه خبر از علی اکبر لیدی مامان؟


سلام ما ساکن یه شهر نیستیم مهمون بودن منزل ما فکر کنم اشتراک اینترنتشون تموم شده
مهسا
27 مرداد 90 20:19
سلام، چه عکسهای هنری! نازنین نرگس ، خاله چقدر شکلک های خوشگلی مامان برات میذاره، از کجا آوردی ؟
بهارک
27 مرداد 90 20:39
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ.خوشحال میشم به ما سر بزنید..ممنون میشم مارو با اسم طراحی عکس وقالب وبلاگ لینک کنید..مرسی..
مامان تربچه
27 مرداد 90 21:10
قربون اون استقلالت برم خاله
ماشالا ماشالا معلومه دختر خیلی باهوشی هستی
خاله جونی
تو رو به پاکیت قسم میدم یکی از این شبهایی که میری حرم، من رو هم دعا کن
راستی مامان جی
اینترنتمون وصل شششششششد


سلام چشم خاله کیانای مهربون شبهای احیا حتما به یادتونیم خدا رو شکر امیدوارم پیر نشیم با این سرعت نت
مهسا
28 مرداد 90 0:25
ممنون بابت توضیحتون، چه مامان هنرمندی.آفرین
مامان اراد
28 مرداد 90 0:41
سلام .واي ماماني من عاشق نوشته هاتم مرسي نازنين جون كه باباجي رو بوو نكردي و ماماجي و بيدار كرديو خونه رو بد بد اي نكردي. چه دخمل نازي خدا. راستي از طرف ما هم به امام رضا سلام بده وصدامون كن بيايم پيشتون بوس واسه دخمل كوچولوي نازمون و مامان گلش


مرسی مامان اراد جون ماشالا خودتون که خیلی قشنگ تر مینویسید چشم حتما توی حرم دعاگوتونم دارم لیستی از دوستان تهیه میکنم واسه شبهای قدر
مامان پارسا
28 مرداد 90 1:43
سلام عززززیزم
خوشحالم که پست جدیتو دیدم
از دیدن عکس فوق العاده زیبای نازنین نرگی کلی کیف کردم،فدای اون شیرین زبونیت برم با اون شاهکارهای خطرناکت
وقتی به کلمه یحرم رسیدم اشک تو چشمام جمع شد میدونی من چند ساله که .........
نفس خاله هرقت با اون لبای نازت به آقا سلام میکنی و دست کوچیکت رو رو اون قلب پاک و مهربونت میذاری واسه خاله هم دعا کن
دعا کن تا امام رضا منو هم بطلبه
مامانی یادش بندازیاااااااااااااااااااااااااااا
مامانی عزیز خیلی خیلی خیلی ....التمااااااس دعا،تو این شبای عزیز منو از یاد نبری هاااااااااااا


چشم عزیزم حتما ما این شبها زیاد میریم حرم گاهی هر شب شب های احیا دعاگوی شما هستیم
عمه ی امیرحسین
28 مرداد 90 5:46
وااااااای کلی خندیدم . خیلی شیطون شدی سحرخیز . دیگه واسه خودت خانمی شدی ها خاله جون
مامان آبتین
28 مرداد 90 9:00
ماشاا.. به نرگس جون خدا برا بابا مامان حفظش کنه چقدر قشنگ نوشتیدخدا واقعا به باباجی رحم کرده راستی عزیزم رفتی حرم ما رو هم یاد کن ما تو همین مرداد ماه مشهد بودیم اما دلمون پر می کشه بازم بیایم


ممنون از لطفتون چشم امشب نایب الزیاره همه هستیم و پیام رسان
مامان نازنین رقیه
28 مرداد 90 11:15
سلام ماشالله!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام مارو هم به آقا برسون بگو خیلییی دلتنگشونیم نازنین وقتی 2ماهه توی شکمم بود اومدیم پابوسشون خیلی دلتنگیم


روی نازنین جون رو ببوس چشم حتما دعاگو هستم
سيدمهدي
29 مرداد 90 3:09
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مريم مامان درسا
29 مرداد 90 3:21
سلام عزيزم
مثل اينكه داري ميزني رو دست درسا
قربونت برم من با اون لباس خوشكلت مثل فرشته ها شدي


سلام خوشحالم که دوباره اومدید غیبتتون طولانی بود عزیزم مرسی از لطفتون
مامان هلیا
29 مرداد 90 9:34
سلام
تو رو خدا نایب الزیاره ما هم باش و ما رو فراموش نکن .
ماشاءالله به دختر شیطونت . خدا حفظش کنه .


چشم عزیزم حتما
مامان نیایش
29 مرداد 90 11:18
قربون این دخمل ناز الهی که همیشه زنده باشی و سالم و پر انرژی فقط مواظب مامان و بابا هم باش
خیلی ناز شده تو این عکس خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
مادر کوثر
29 مرداد 90 12:30
آی بامزه ناقلااااااااااااااااا وای چه عکست خوشگل شده عزیزمممممممممم
مادر کوثر
29 مرداد 90 12:30
شب قدر آوای ایمان را در گوش جان مومنان به غیب نجوا میکند..
مامان آريا
29 مرداد 90 13:10
اول بگم كه عكست خيلي خيلي خوشگل بود عزيزم
قربون شيطون بلاي خودم برم كه هم سحرخيزه هم مستقل مي ره دست شويي همم عاشق حمومه
عزيززززززززززم مي خواستي بابايي رو با آچار بيدار كني


مرسیییییییییییییییییی اره دیگه بابایی که هر چی صدا بزنی پا نشه دیگه با اچار.................
مامان ثنا
30 مرداد 90 0:58
سلام چه کارهای با مزهای میکنه این شیطونک
خدابراتون حفظش کنه.
تورو خدا رفتین حرم ماروهم دعا کنید.
مامانش مرتب واسش اسپند دود کن


ممنون از شما چشم حتما دعاگوی دوستان هستیم


مامان پریا
30 مرداد 90 2:14
ایییییییییییییییییییییییول
خیلی خوشم اومد
کاشکی پریا هم یکمی از تو یاد بگیره
روم به دیوار پی پی پشتش خشک می شه با هزار تا دوز و کلک و داد و فریاد تا ببرمش دست شوویی
بیا امشب تو خواب پریا شاید او هم یه ذره مخش تکون بخوره
بره دست شویی
ایول ایول


مامانی از دل ما بی خبری بابا ما پوسیدیم توی دستشویی اخه میدونه نقطه ضعفه منه روزی هزار بار میگه پی پی 4 بارش راسته بقیه اش تفریحه
مامان یکتا
30 مرداد 90 7:48
سلام نازنین خاله خوبی عزیزم با شیطونی هایت مامان را خوب اذیت می کنی یک بوس از طرف من به شما وقت کردی سری هم به یکتا بزن خوشحال می شوم
مامان ماریانوش
30 مرداد 90 10:27
سلام چنانچه تمایل دلارید عکس فرزند دلبند خود را به صورت پازل و یا انواع طرح های دیگر برای او در آورید لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید تا نمونه کارها را ببینید http://maryanoosh.niniweblog.com/cat5.php
مامان حسین
30 مرداد 90 11:28
الهی بازم شیرین کاریهای این دخمل شیطون بلا.عزیزممممممی میگم خوبه خانومی زود بیدارشدی وگرنه اچار فرانسه همسرتو ناکار کرده بود...
مامان محمدعرفان
30 مرداد 90 14:45
پس کو عکسهای دخملیییییی
مامان وانیا
30 مرداد 90 23:09
عزییییییییییییزم چه عروسکی شده برا خودش ایشالله عکس عروسیتم تو همین وب ببینیم
مامان امیرعلی
31 مرداد 90 18:27
ای جانم.خله جون میری حرم ما رو هم دعا کن.آفرین دختر خوب که پوشک نمیشی.حتما الان خیلی راحتی.گناه امیر من همیشه پوشک داره
مامان محمدعرفان
31 مرداد 90 21:48
سلااااااااااااااااااااام خوفید[
ممنون دوست خوبم بد نیستیم
مامان سهند
2 شهریور 90 12:31
قربون این دختر هنرمند و با شعور بشم من خاله جونی خوش بحالت که به ناز دردونت هم دستشویی رفتن رو یاد دادی هم از شیر گرفتیش. من که هنوز هیچی خاله جونم راستی تو رو خدا شما که پیش امام رضایید ازش بخواید ما رو بطلبه خیلی دلم براش تنگ شده ، دوساله مشهد نیومدم


از شیر که هنوز نگرفتمش چشم نایب الزیاره شما هستیم
خاله معصومه
12 شهریور 90 1:13
Nargese ajijam kheyli doset daram delam ham vasat kheyli tang shode azize khale...
خاله معصومه
12 شهریور 90 1:19
Narges kheyli doset daram ajijam
الينا گلينا
20 شهریور 90 9:18
سلام دختر بلاچه مرسي كه به الينا جون سر زدي. راستي چطوري به يه مطلب رمز مي دهيد.
متین مامی ایلیا
20 دی 90 1:16
وبتون خیلی قشنگه، عاشق کارای نی نی تون شدم خیلی نازه، با اجازه لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتید مارو لینک کنید