نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

بازی

1390/2/29 14:50
نویسنده : مامان جی
259 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با یه ترفند جدید مامان جی رو بیدار کردم سه روزه خوب جواب میده گفتم مامان مامان پی پی رفت پی پی رفت پی پی رفت یعنی پی پی دارم مامان جی هم مثل فشنگ از جاش میپره من هم میگم مامان اسشویی اوله اودو خودم هم جای پوشکها رو بلدم میرم یه پوشک اماده میکنم مامان هم با چشمای بسته من رو میبره اسشویی توی طول روز هم از این بازی لذت میبرم همیشه به دروغ میگم مامان اودو پی پی رفت گاهی هم که حوصله ندارم پی پی میکنم بعد به مامان اعلام میکنم ولی اکثرا الکی میگم تا من رو ببره اسشویی این بازی خوبیه هیجان داره میگم اودو پی پی بعد خودم فرار میکنم تا مامان اودویه دنبالم ای که چه کیفی داره امروز صبح با دایی رفتم پارک تاتا عباسیدایی با من کاری نداره میذاره کارای خطرناک کنم من پاهام رو روی تاب جمع کرده بودم وبلند تاتا عباسی میخوندم دایی هم از من فیلم میگرفت ای چه کیفی داشت ظهر طبق معمول مامان من رو با زور لالا کرد خودش هم کنارم غش کرد بعد از ظهر با باباجی رفتیم پارک تاتا عباسیبین راه هم کلی خوش کذروندیم اخه بین راه درخت توت هست ماهم به خودمون رسیدیم امروز من ویتامین پارکم خیلی کمه ولی اشکال نداره یه برنامه واسه فردا میریزم توپول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)