نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

جمله های بیادماندنی

1390/2/29 15:05
نویسنده : مامان جی
395 بازدید
اشتراک گذاری

من از اونجایی که زبونم یه کوچولو درازه گاهی یه جمله هایی میگم یعنی یاد میگیرم کجا باید چی بگم  یه روز زمستونی که برف زیادی اومده بود مامان جی داشت از برف های روی درخت ها فیلم میگرفت من هم داشتم بازی میکردم  یه هو گفتم چه کار میکنیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے مامان تعجب کرد

   

وقتی سرش رو برگردوند دید من بلوزم رو بردم بالا 

 

کلی ذوق زده اخه من هر وقت این کار رو میکردم مامان میگفت چه کار میکنی الان سرما میخوری حالا وقتی دید من خودم به خودم اینجوری گفتم کلی من رو تحویل گرفت اون وقت من یک سال و سه ماهه بودم صدای ضبط شده من رو دایم میذاشت و گوش میکرد  انگاری که چی شده حالا شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے     دیروز هم مامان جون ساچمه پلو درست کرد اورد تا من بخورم من هم تا مامان جون رفت لباسها رو اتو کنه رفتم روی تخت و یه خورده غذا ریختم بعد به خودم گفتم بچه بدی شدی بچه بدی شدی   مامان باز برگشت نگام کرد گفت الهی قربونت برم نمیدونم چرا ایندفعه نگفت نرگس بچه بدی شدی تازه قربون صدقه ام هم رفت  من هر کس هر چی به من داد میگم  منون گاهی هم میگم ارسی اون وقت مامان میگه خواهش میکنم دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 90 17:11
چه دختری ماشاالله
مامان امیرعلی
31 اردیبهشت 90 22:15
عاشقه خودتو و وبلاگتم.حرف نداره.یه جورایی آدم میخواد تا ته وبلاگتو 20 بار بخونه.خیلی خوشم میاد از زبونه دخترت مینویسی.راستی ساچمه پلو دیگه چیه؟؟؟


مرسی عزیزم نظر لطف شماست ساچمه پلو همون ماش پلو