نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

دختر فت

1390/2/30 19:59
نویسنده : مامان جی
473 بازدید
اشتراک گذاری

 یه چیزی میخوام بگم یواشکی یه بار به کسی نگی ها من امروز دختر فتی بودم خیلی فت    فت یعنی بد مامانم از دستم ناراحته http://s1.picofile.com/file/6397090540/asking19.jpgاخه از صبح که پا شدم ساز مخالف میزنم فقط جیغ جیغ جیغ صبح صمونه نخوردم صمونه یعنی صبحانه  مامانم ناراحت شد ولی من حوصله نداشتم مثل خیلی از روزهای خودش ولی ازمن ناراحت شد  قرار شد واسه ناهار بریم وکیل اباد مامان واسم نانا اورد که اگه یه خورده دیر شد من گرسنه نمونم ولی من لج کردم نانا نخوردم بعد حواسم نبود همه ظرف رو چپ کردم دروغ نمیگم حواسم نبود بعد مامان ناراحت شد بعد من لباس نمیپوشیدم تا بریم ددر باز هم مامان ناراحت شد  بعد از کلی دردسر ما ودالی بهمن و مامان بزرگ وبابا بزرگ بچه های دالی که چند روزه از اهواز اومدن با هم رفتیم صفا سیتی باباجی هم سه چرخه من رو اورد  من تا پارک دخمل خوبی بودم خیلی تو ماشین حرکات موزون انجام دادم  وقتی رسیدیم مامان من رو برد قصر بادی اون قسمتش دخمل خوبی بودم ولی باز دخمل بدی شدم میخواستم خودم راه برم چاله چوله داشت تالاپی میخوردم زمین یا توی خاکا میشستم  مامانم ناراحت میشد تازه نانا هم نخوردم باباجی با زور به من چند قاشق نانا داد من خودم که نخوردم باباجی رو هم نذاشتم نانا بخوره خوب نمیشه که من همیشه دخمل خوبی باشم خوب گاهی اینجوری میشه دیگه مثل خودشون گاهی مامان بابای فتی میشن هر چی من میگم گوش نمیکنن مثل امروز من گفتم میخوام توی حیاط نانا بخورم مامان قبول نکرد من خودم نانا رو برداشتم دویدم برم تالاپی همه نانا ریخت بعد اومدم به مامان گفتم نانا رفت نانا رفت حالا تقصیر منه یا مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 23:04
خیلی شیطونیا
مامانی کسرا
31 اردیبهشت 90 11:12
قوربونه دخمل ناز برم خوب معلومه تقصیر مامانیه اصلا همه مامانا مقصرن خلاف کردن دیگه میدونی ؟!!!باید تاوان بدن
خدا به همه مامانا صبر بده از عیوب بیشتر


افرین به مامان کسرا معلومه شما اهل دل نی نی هایی
نسترن
31 اردیبهشت 90 14:50
سلام خانومی. خوبی؟ چقدر بامزه می نویسی. ببینم اشتباه نکردم همشهری هستیم؟ درضمن منم لینکت کردم


سلام نسترن خانم من ساکن مشهدم ولی اصالتا نه مشهدی نیستم خوزستانیم
مادر کوثر
31 اردیبهشت 90 15:15
عجب بلایی شده بودیااااااا. مامان نرگس جون درکت میکنم عزیزم





مامانم رو درک میکنی پس من چی