نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

من و کامپیوتر

1390/2/31 15:43
نویسنده : مامان جی
427 بازدید
اشتراک گذاری

اگه چند روز دیدید که مامانم چیزی ننوشت بدونید مقصر منم نرگس ناز و دوست داشتنی اخه من ارادت زیادی به کامپیوتر دارم وقتی مامان میشینه پای کامپیوتر من حتما باید بشینم تو بغلش به خصوص وقتی عکسهای خودم رو میبینم خیلی ذوق میزنم از ذوق زیادی شروع میکنم ادای مامان رو در اوردن انقدر دکمه میزنم تا هنگ کنه بعد میگم مامان رفت مامان هم که گاهی خیلی غصه میخوره میگه من کلی مطلب نوشتم من که نمیفهمم چی میگه گاهی هم یواش کامپیوتر رو خاموش میکنم من موس رو خیلی دوست دارم بابایی یه موس خریده بود سیم نداشت من هم یواشکی ورش میداشتم میرفتم یه گوشه بازی میکردم یهو صدای مامان درمیومد اخه از راه دور ارادتمند بودم مامان تصمیم گرفت همون موس سیم دار رو دوباره بذاره اون رو هم خراب کردم دیشب مامانم کلی مطلب نوشت ولی یهو موس از کار افتاد و مامان هم در حال درست کردن خرابکاری من  اشتباهی صفحه رو بست من خیلی خوشحالم که وقتی خوابم بازم انگاری بیدارم مامانم با کارای من حال میکنه  این خیلی خوبه که همیشه حضور من احساس میشه  من عاشق نوت بوکم به خصوص نوت بوک دالی نمیدونی بپر بپر روی نوت بوک چه حالی داره یا وقتی سرگرمه من یواش سیمش رو از برق بکشم   من روشن خاموش کردن رو هم خیلی دوست دارم   ولی وقتی این کار رو میکنم همه بد نیگام میکنن انگاری که چی شده مامانم روی سی دی رم یه چسب 5 سانتی زده اخه من خیلی دوست دارم درش رو باز کنم ببندم باز کنم ببندم   یه بار هم دی وی دی رم رو شکوندم من تقصیری نداشتم  چند تا سی دی با هم گذاشتم هل دادم نشد که بشه شکست   یو اس پی های جلوی کامپیوتر رو خراب کردم  با مداد رنگی به من چه خوب کنجکاوم میخوام ببینم توی کامپیوتر چه خبره که همه دوست دارن بشینن پای اون و بلند نشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرمین
31 اردیبهشت 90 16:09
جالب بود موفق باشی
مادر کوثر
31 اردیبهشت 90 17:06
آی خدا عجب دختر نانازی داریییییییییی
مادر کوثر
31 اردیبهشت 90 17:12
در مورد پریدن نظرات وبلاگت همسرم میگه:
نظرات توی دیتابیسه و نپریده
فقط نمیشه نمایشش داد
یه کد کوچولو رو عوض کنید درست میشه

کل قالبو هم می تونید عوض کنید


نظرات هستن ولی نمایش داده نمیشن این رو میدونم کل قالب رو چند بار عوض کردم ولی باز نمایش داداه نشدند میشه بگید اون کد چیه وچه جوری باید عوضش کنم با تشکر
مامان مارال
3 خرداد 90 1:28
سلام در مورد کامپیوتر واقعا حال شما را درک می کنم چون منم نه موس سالم دارم و نه کیبورد سالم . دختر خوشگلت را ببوس
زهرا ی حمزه
3 خرداد 90 19:00
سلام نازنین نرگس تو وقتی اهو از بودیداینقدر فوزولینمیکردی