نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

نظرات (20)

مامان ماهان
8 خرداد 90 23:02
شکوفا وخاله اینقه
9 خرداد 90 0:00
ماشالا چقدر این لباس بهش میاد وزیباش کرده.


مرسی خاله جون
مامان فرشته
9 خرداد 90 1:17
سلام عزیزم خوبین ؟
این جیگر خاله کجا نشسته من نتونستم تشخص بدم ؟






روی سبد حمل بار فرودگاه اخه دایی دیر اومد دنبالمون کلی بیرون الاف شدیم


مامان نیایش
9 خرداد 90 9:39
سلام خوش اومدی دخملی معلومه که حسابی بهت خوش گذشته خاله خیلی خوشگل شدی ما شاءالله
shahab
9 خرداد 90 11:39
عکس دوست داشتنی هست
ااون چیه تو دستت!؟


بلیطهای من و مامان و بابا پس از برگشت از اصفهان
مادر سامان
9 خرداد 90 14:13
سلام دوست خوبم
خیلی به ما لطف داشتی و مارو شرمنده خودت کردی نظراتت مایه دلگرمی بودند
ماشااله نازنین نرگس جون توی این لباس در عکس آخری خیلی ناز شده
فقط فکر کنم توی شب انداخته


مامان مبين
9 خرداد 90 17:15
هزار ماشالله نازنين نرگس جون چه بزرگ ونازشده .اي كاش پسر منم زودي بزرگ بشه ممنون كه به وبلاگم سر زدين
شکوفا وخاله اینقه
10 خرداد 90 1:28
مرسی از تشویقتون خاله جون.ایشالا دندونای نازنین نرگس جون هم همیشه سفید بمونه


مرسی چند ماهی هست که واسش مسواک گرفتم اخه وقتی مسواک میزنم بدجوری مسواک من رو میخواست ولی تا حالا خمیر دندون نزده
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:19
سلام عزیز دلم الهی قربونت برم که اینهمه به من دلگرمی می دی بوسسسسسسسسسس
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:06
گلم شبها سرعت اینترنتم بیشتره می تونم به دوستایی که بهم سر زدن منم سر بزنم و از محبتشون تشکر کنم خوابم که نمی اد حداقل یه کار + بکنم اما دیگه رفتم بخوابم ممنون بوسسسسسسس
سحر
10 خرداد 90 10:13
سلام مرسی که به ما سر زدید با اجازه لینکیدمت نازنین نرگس رو یه عالمه ماچش کن ماشالا خیلی نازه
مامان قندعسل
10 خرداد 90 12:38
مامانی نازنین جون رو به جای من ببوسسمن موندم چه جوری تا حالا نخوردینش
ثمین
10 خرداد 90 20:53
سلام ممنونم که به وبلاگ من سر زدید ما اول می خواستیم اسم ابجی مان را نازنین بگذاریم ولی سلوا گذاشتند از روی ماهش ببوس
مامان اراد
11 خرداد 90 1:55
چسبیدن به ویترین | مامان اراد 1:54 11 خرداد 1390

سلاااااااااااام. هميشه به گردش . انشاالله عروسي دخمل كوچولوت.اخخخخخخخخ.... امان از دست بيتابيهاي بچه ها تو اين جور مراسما. همشون لنگه ي هم هستن . اصلا ناراحت نشو



ممنون از همدردیتون
مامان ماهان
11 خرداد 90 9:26
بوسسسسسسسسسسسسسس برای عسل خانم
مامان محمد عرفان
11 خرداد 90 15:05
واااااااااااااااااااااای چه دخمل خوشچلییییییی یه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بزرگ واسه نازنین نرگس و مامانیش من شمارو لینک کردم
مادر کوثر
12 خرداد 90 1:38
مامان محمد عرفان
14 خرداد 90 0:49
بووووووووووووووووس برای دخملیییی
مامان محمد عرفان
16 خرداد 90 16:05
سلام عزیزم ببخشید که نیستم آخه روز جمعه یه امتحان خییییییلی مهم دارم یک ساله که دارم براش درس میخونم الان هم تا یه ذره مملی بذاره یعنی بخوابه میرم دوره میکنم ایشالا از جمعه هر روز میام . برام دعا کن قبول بشم


ایشالا که امتحانت رو خوب بدی و قبول بشی
نسترن
28 خرداد 90 9:07
سلام خانومی. دخمل نازت چطوره؟ کجایی؟ کم پیدا؟ درضمن روز مرد رو به همسر مهربونت تبریک می گم. امیدوارم همیشه خوشبخت باشین


سلام عزيزم ما دلمون واسه شما و همه ني ني بلاگي ها تنگ شده مشكل اينترنتم حل شه دوباره ميشم مزاحم هميشگي با موبايل نميشه نظر گذاشت