نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

ممنون از نی نی کوشولوها

1390/5/1 15:19
نویسنده : مامان جی
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های ناز و مامانهای مهربونشون ممنون از همه مامان ها و نی نی هاشون که واسه ما پیام تبریک فرستادن  والبته تشکر از همه دوستایی که من رو انتخاب کردن راستی مگه من چه کار کردم حالا یه ملغ بغل کردم ها البته من به ملغا نانا هم دادم آن ملغ سیاهه با من دوست شده بود از دستم نانا خورد بعد به شیکمم نوک زد من هم ریسه رفتم از خنده من یه کوشولو نترسم ولی ...حالا دیگه     از انجایی که مامانم از هیچ کس نخواسته بود که به من رای بده  خوب یه خورده تعجب کرد دیگه  خودتون که بهتر میدونید که..... البته این مسابقه بهونه ای شد کلی دوست پیدا کنم ممنون از همه نی نی های ناز و مامانهای مهربونشون ما نی نی ها هممون شگفتی زندگی مامان و بابامونیمنازنین نرگس گلی             با احترام  نازنین نرگس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمانه عمه مهدیار
1 مرداد 90 15:29
نازنین نرگس جون بهت تبریک میگم خاله . تو خیلی شجاعی


ممنون از شما عمه مهربون مهدیار
زن دایی
1 مرداد 90 16:07
سلام نرگس جون ببخش من تازه فهمیدم شگفت انگیز یه مسابقه بوده به هر حال خاله جون برنده شدن حقت بودمبارکت باشه.هیچ نی نی که خوبه حتی مامانا هم نمیتونن به این خوشگلی ملغ بغل کنن هزار ماشااله بچه زرنگ خوزستانی دیگه


ممنون از شما زندایی جون هندونه زیر بغلم نذار باد میکنم ها


http://zeiba001.blogfa.com/این ادرس وب که خواستی اتفاقی واسم نظر گذاشته بود من هم رفتم سر زدم یه جورایی خوشم نیومد حالا تلفنی واست میگم ان پیامت رو هم اتفاقی پاک کردم شرمنده
عسل. مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 19:35
سلام مامان مهربون مبارک باشه که نازنین جون برنده باشه. یه سوال داشتم ازت عزیزم میخواستم بدونم عکسای فسقلیتو باچه برنامه ای درست کردی ممکنه اسم برنامه رو برام بزاری ممنون میشم ازت عزیزم


سلام ممنون از شما عکسهای دخملی رو با برنامه photoshine3-5البته برنامه های مختلفی هست یه سرچ کنی نت میبینی
مامان آبتین
1 مرداد 90 22:01
عزیزم تو واقعا خواهر پسر شجاع(کارتون) هستی بهت تبریک می گم وبلاگت هم قشنگه تونستی به وب منم یه سر بزن اگه اجازه بدین لینکتون کنم در ضمن این چه جور ملغی بوده که ما تاحالا این مدلیشو ندیدیم خیلی قشنگ بود ملغه رو می گم و ازاون قشنگتر بغل کردن تو بود عزیزم حتما دامپزشک می شی

ممنون از مامان ابتین جون این مرغ ها مرغ چینی البته من خودم هم بار اول بود میدیدم فوق العاده زیبا و نازه هم سفیدش هست و هم سیاه فوق العاده پرهای نازی داره و یه کاکل زیبا ممنون از لینکتون من هم حتما لینکتون میکنم

مامان زهرا نازنازی
2 مرداد 90 5:59
مامانی کسرا
2 مرداد 90 10:31
آخ جون که برنه شدی هوراااااااااااااااااا
مامان رها
2 مرداد 90 10:42
سلام عسلم تبریک که برنده شدی راستی گلم من مطمئن بودم که برنده میشی چون کارت واقعا شگفت انگیز بود جیگرم
پریسا
2 مرداد 90 11:03
خانومی مرسی که به من سر زدید پس شما هم مثل من تو یه شهر زیبا غریبید اتفاقا مشهد هم خیلی شهر خوبیه یکی از انتخابهای ما هم بود ولی چون به تهران دور بود نرفتیم مشهد جاهای خیلی دیدنی داره من شما رو لینک می کنم شما هم دوست داشتید این کار رو بکنید.راستی به وب صدرا هم سر بزنید تو نظرسنجی آموزشی شرکت کنید خوشحال می شم
http://sadra1382.niniweblog.com/


چشم دوست عزیز
مامان فاطمه‌شهرزاد
2 مرداد 90 11:49
باسلام به مامان مهربون نازنين نرگس انشاءالله در تمام مراحل زندگي پيروز و موفق باشيد از جانب من يك بوس خوشگل به خاطر موفقيتش ازش داشته باشيد
مامان آريا
2 مرداد 90 15:54
عزيزم خيلي خوشحالم كه دخمل نترسم برنده شده تبريك مي گم گلكم از بس كه ناز و خوشملي
مامان پارسا جون
2 مرداد 90 23:53
میدونستم که تو برنده میشی گل قشنگم
مامان تربچه
3 مرداد 90 8:47
وااااااای جیگگگگگگگگگر خاله
مامان وانیا
3 مرداد 90 22:02
برنده شدنت مبارک باشه خوشحالم که بدون پارتی بازی حق به حقدار رسید .کارت هیجان انگیز بود من هنوزم همچین کاری نمیتونم بکنم.مخصوصا اون مورد بوس کردن اشی بشی(قربون اون زبون شیرینت)


ممنون از شما مامان مهربون وانیاجون شما که یه خوشمزه خوش زبون داری توی خونتون
مامان پریا
4 مرداد 90 13:05
با سلام
خاله ی مهربون من مامان پریا هستم
شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس
http://ghab-o-shishe.niniweblog.com
دعوت می کنم
راستی اون دهن قشنگ دخمرتو ببوس که این قدر خوشگل میگه ملغ
ملغ ملغ خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باحاله


ممنون نظر لطفتونه قبل از اینکه شما بگید دیدم و لینک کردم فقط فرصت نشد خبر بدم
مادر سامان
7 مرداد 90 17:42
این عکشسو خیلی دوست دارم
بین خودمون باشه خیلی دوست داشتم این عکسو توی آلبوم بزارم


ممنون از نظر لطف شما دوست خوبم
لپ گلی
8 مرداد 90 11:47
سلام گلم چه وبلاگ قشنگی داری مخصوصا دخملت که خیلی نازه.اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن
بانو
9 مرداد 90 17:43
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
مامان محمد عرفان
10 مرداد 90 23:37
نازی جون مبارکه که برنده شدی شرمنده من تازه فهمیدم