نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

ما و شب های سرنوشت ساز

1390/6/2 15:42
نویسنده : مامان جی
2,001 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا این شبهایی رو که گذروندیم شبهای عزیزی بود

خدایا دعاهامون رو مستجاب کن و تقدیر یک ساله 

همه ما رو روشن و زیبا ترسیم کن

توی این شبها توی اوج دعا و گریه ما دوستای گلمون 

رو فراموش نکردیم  واسه همه دوستامون که تا حالا 

خیلی هاشون رو ندیدیم ولی دلمون واسشون بهترینها 

رو میخواد دعا کردیم واسه اونهایی که کامنت گذاشتند و نذاشتند

توی حرم این سه تا شب نایب الزیاره تمام همراهان و

 دوستای نازنین نرگس بودیم یه لیست تهیه کردیم

 که عزیزی از یاد نره که فراموش نشه یه نفسشکلک های شباهنگ

واسه تربچه از ته دل ماهان مهربونم و مامانی گلش

 واسه مامان پارسا جون اریا جون گیسو جون  ابوالفضل

ابتین گل مملی که دوستش دارم اراد بانمک سهند  هدیه پارسا

 نازنین خانومی تازه متولد شده محمد جون و ثنا نازی و

کوثرو نیایش و هلیا نازه  کسرا امیرعلی شکوفا کیاناجون

رها و مامانش محمد  ابتین شهرادگوگولی عسل  نیروانا

حسین مهربون و وانیا  زینب   ال ای   کامیار نرگس

پریا جون  امیر حسین و..........همه و همه

واسه اونهایی که دلشون شکسته

 واسه اونهایی که دلشون یه فرشته میخواد

اونهایی که سلامتی ارزوشونه اونهایی که

ارزومند یه زندگی بادوام و پر عشقند همه و همه

ما هر سه شب حرم بودیم جای همتون سبز

نمیدونید چقدر صفا داشت ولی باور کنید

 به یاد همتون بودم اسم تک تک فرشته های الهی رو اوردم

ایشالا که امسال سال خوبی واسه همشون و خونواده هاشون باشه

یه دل سیر گنبد رو نگاه کردیم شب تا صبح

ارزو داشتم توی این شبا نگاهم با ایون نجف گره میخورد

ارزو داشتم ذکر یا علی رو توی حرم با صفاش میگفتم

ارزو داشتم توی این شب چشام با نیگاه به

گنبد حرم ابالفضل العباس علیه السلام روشن میشد

آرزو داشتم توی این شبا توی بین الحرمین قدم میزدم

ارزو داشتم............ولی...............

هزاران مرتبه خدا رو شکر که باز یه حرم هست

که وقت دلتنگی بریم و دلمون واشه ما هم که غریبم

توی این شهر و جز حرم هیچ جا و کسی رو نداریم که بریم

شب نوزدهم نازگلی توی حرم تا صبح ساعت ٤ونیم نخوابید

بعد از ٧ ماه اول زندگی این اولین تجربه اش بود

خدا رو شکر من رو هم اصلا اذیت نکرد

شب بیست و یکم قبل از رفتن یه ساعت خوابید

انرژی ذخیره کرد و تا ساعت ٣و نیم بیدار بود

جای دوستان خالی نمیدونید با چه مکافاتی سحری بردیم

داخل حرم اخه دوست داشتیم سحر رو توی حرم بخوریم خیلی

بامزه شده بود از پلو بگیر تا خیار و خیار شور 

 و فلفل دلمه ای و..... اونوقت ما و 

 خانواده دایی جون نرگسی و آزیه جون و همسرش

توی یه رواق نشستیم وحمله...................

خیلی خاطره به یاد ماندنی شد اخه نگاهای متعجب دیگرون

یه جورایی خودمون رو هم به خنده مینداخت

انقدر با اشتها میخوردیم که یه خادم اومد و به ما پنیر

خامه ای داد و یه ولوله به پا شد........ 

خیلی صفا داشت  کلا مراسم شبهای احیا بهتر از سالهای

گذشته بود مثل یه جورچین بود که خیلی زیبا چیده شده باشه

از افطار شب گرفته تا مراسمی که قبل از حرم رفتیم وحرم

 شب 23 رمضان باز هم حرم و البته تنها شبی که نازگل

 خواب بود توی حرم البته تفاوت دیگه ای هم داشت ما

باید با امام رضا علیه السلام یه خداحافظی کوچولو میکردیم اخه امشب

ما راهی مسافرتیم

اخ جون اهواز هوراااااااااااااااااااااااااااامن و نازگلی داریم

چمدونمون رو میبندیم واسه یه مدت مسافرت  البته

یه مقدار کارهای عقب افتاده دانشگاهم هست که باید حتما برم

اون هم به کارون عشق    دلم تنگ شده حسابی   هورااااااااا

ما داریم میایم   اخ جون ماهی صبور    اخ جون قلیه ماهی

شرجی و هوای گرم ما داریم میام

یاد روزهای قشنگ به خیر  با دوستان فامیل  و  و   و  ...

شاید یه مدت نباشیم البته دسترسی هست

 ولی نمیدونم وقتش رو دارم که بهتون سر بزنم یا نه

به هر حال بابای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مادر کوثر
2 شهریور 90 15:45
وااااااااااای مرسی عزیزم. خوش به سعادتت.
منم پای تلویزیون فقط برنامه های شب قدر حرم آقا علی بن موسی الرضا رو پیگیری میکردم.
منم همتونو دعا کردم
امیدوارم بهترین روزها و شبها رو تجربه کنی


ممنون عزیزم
مامان نیایش
2 شهریور 90 15:55
سلام خانومی ان شاء الله طاعاتتون قبول حق باشه و از اینکه به یادمون بودی ممنون ما که توفیق حرم رفتن نداشتیم ولی دلمون اونجا بود ...
آفرین به دختر خوب که مامانشو اذیت نکرده نیایش من که مدتیه داره 4 تا دندون با هم در میاره خیلی خیلی اذیت می کنه
ان شاا.. سفر هم بی خطر باشه شاد باشید همیشه


ایشاا سالهای بعد همچین شبهایی توی حرم باشید و البته نیای جون سریعتر دندونا رو به راحتی د بیاره
مامان پارسا جون
2 شهریور 90 17:09
سلام خانومی
قبول باشه طاعاتتون خیلی خیلی ممنون که به یاد ما هم بودی عزیزم خیلی خوشحالم که دوستای به این خوبی پیدا کردم
من هم حتما واسه تک تک دوستام دعا کردم
خوش به حالتونکه توی مشهد زندگی میکنین

ایشاا... مسافرت بهتون خوش بگذره
زود برگردین که دلمون تنگ مییشه ها


مرسی دوست عزیز ما هم از داشتن دوستایی مثل شما خوشحالیم
خاله جون
2 شهریور 90 17:49
یه سلااااااااااااااااااام گرم وشرجی
فکر نمی کردم همشهری هستیم خییییییییلی خییییییلی خوش اومدید شمااااااااهم ....ماهی....
به ما هم سر بزنید
همیشه به سفر-خوش بگذره



اره بابا ما هم ماهیییییییییییییییییی
بهار(مامانی شهراد)
2 شهریور 90 22:40
آره واقا همه ما نیاز داریم به دعا.امیدوارم خدا تو این شبها گوشه چشمی یه نظری هم به ما بکنه.آپم گلم
مامان گیسو
2 شهریور 90 22:45
سلام عزیز دلم خوبی ؟ خوش به سعادتت قربون دل پاکت برم برای منم دعا کن دوستم ممنون
مامان پارسا
3 شهریور 90 9:18
سفر بخیر خانمی..الهی به سلامتی برگردین با یه عالمه خاطره خوش
مامان ماهان
3 شهریور 90 9:56
وااااااااااااااای عزیزم دستت درد نکنه که به یاد ما هم بودی
الهی که هر حاجتی داری از ضامن آهو بگیری ...
قربون نازدونه برم که شب قدر شب زنده داری کرده قبول باشه خوشگل من ...
الهی که همیشه گشت و گذار باشه گلم
خوش بگذره


ممون نرگس جون
مامانی کسرا
3 شهریور 90 10:19
واااااااااااااای روحم شاد شد اسم کسرا رو تو لیستتون دیدم واقعا ممنون خیلی خوشحال شدم انشاالله هر چی از خدا می خوای بهت بده شمایی که اینقدر بی توقع واسه همه دعا می کنی، امیدوارم خدا دخترتو واست نگه داره همیشه بهش افتخار کنی و سربلندت کنه
بهتون خوش بگذره مامانی مهربون



ایشالا خدا به همه فرشته هامون سلامتی بده
مامان آبتین
3 شهریور 90 19:13
ممنون مامان نرگس قبول باشه انشاءا.. خدا گلتونو واستون حفظ کنه عزیزم


مرسییییییییییی
مامان پارسا
4 شهریور 90 14:37
سلام
عباداتت قبول باشه خانومی
ممنون که ملتمسین دعارو فراموش نکردی
ایشالا سال دیگه شبای قدر تو نجف کربلا و حرم باب الحوائج باشی
اهوازم بهت حساااااااابی خوش بگذره،من یه خاطره دانشجویی خیلی خوب از اهواز دارم،کارونش صفایی داره،البته اون موقع پر از آب بود الان نمیدونم چه جوریه
نازنین نرگس و ببوس


ممنون از دعای قشنگتون واسه من حسابی دلم رو بردی
خدا رو شکر کرون الان هم اب داره و البته واقعا صفا دارههههههههههههههههه
مامان ال آی
4 شهریور 90 22:40
خوش به حالتون که توی مشهد زندگی میکنین.
خدا دعا هات رو مستجاب کنه برای ما هم دعا کنین


ایشالا و همچنین دعاهای شما
مامان حسین
5 شهریور 90 0:17
ممنون که با دل پاک و مهربونت مارا دعا کردی


r]

مادر کوثر
5 شهریور 90 12:53
سلام خانم خانما
کجایی؟؟؟
نیومدی امروز
خوبی خوشی سلامتی؟(اینو از زبون کوثر گفتم که تازگیا یاد گرفته)


سلام ما الان اهوازیم
سحر
5 شهریور 90 15:07
زیارتت قبول خانمی ایشالا دعاهات مستجاب
هدیه جون
5 شهریور 90 16:39
سلام ایشالا که سفر خوبی داشته باشین بهتون خیلی خوش بگذره و انشالا به سلامت به مقصد برسین
مامان نازنین زهرا
6 شهریور 90 0:41
سلام انشالله که عبادات تون مورد قبول حق واقع بشه عزیزم سفر خوش بگذره ولی الان خیلی گرمه ها مواظب جیگمل ما باش راستی من تا الان نمیدونستم شما رو لینک نکردم فکر میکردم لینکید امان از عاشقی که حواس برای آدم نمیذاره از الان دیگه لینکید


ممنون از شما
مامان نیایش
6 شهریور 90 23:52
سلام خوبی نازنین نرگس جون خوبه آپم منتظرت هستم
مامان ماهان
7 شهریور 90 0:07
به یادت هستم بی هیچ بهانه ای ، شاید دوست داشتن همین باشد
مامان پریا
7 شهریور 90 4:38
خوش به سعادتت انشاءالله همون جور که آرزوی دیدن گنبد و رواق حضرت علی و ابوالفضل عباس رو داری خدا هم تو این شبای عزیز حاجتت رو روا کنه و سال دیگه همین روز تو مرقد مطهر امام علی (ع) باشین از دعاهای قشنگت ممنون خدا شما رو هم به همه ی خواسته های ثواب تون برسونه
نگين
7 شهریور 90 10:34
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
سیما - مامان هلیا
7 شهریور 90 11:05
طاعات و عباداتتون قبول دوست گلم .
مادر کوثر
8 شهریور 90 12:22
عزیزم عیدتون پیشاپیش مبارررررررررررررررک
مادر کوثر
8 شهریور 90 12:31
به به به اهواز خوش بگذره خانمییییییییییییییییی اینم برای نازنین نرگس جون که دلمون یه ذره شده برای شیرین کاریا و خنده هاش.
مامان حسین
8 شهریور 90 12:34
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان... پیشاپیش عیدتون مبارک
الی
8 شهریور 90 14:10
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا عید سعید فطر پیشاپیش مبارک
مامان نسترن
8 شهریور 90 16:16
مامان مهربون عیدت مبارک.
مامانی کسرا
9 شهریور 90 9:20
گلم عیدت مبارک
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:57
عیدت مبارکککککککککککککککککک
مریم مامان درسا
9 شهریور 90 16:07
سلام عزیزم عیدت مبارک... دخمل گلمون رو ببوس
بهار(مامانی شهراد)
10 شهریور 90 17:15
✿◕ ‿ ◕✿ سلام خوشگلم آپ کردمو منتظرتم
خاله درسا
10 شهریور 90 19:44
سلام عیدتون مبارک
مامان پریا
11 شهریور 90 7:07
عیــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارک نماز و روزه هاتون قبول تعطبلات خوش بگذره محکم محکم از لپای نازنین گلم
مامان آبتین
11 شهریور 90 19:58
همیشه به سفر ،هنوز که مسافرتین ! خوش بگذره
مادر کوثر
12 شهریور 90 9:02
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم
اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن
http://widenet.ir/
خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی.
راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.


اخی چرا؟چشم حتما عزیزم
مامان رها
12 شهریور 90 13:13
مرسی گلم که به یاد ما هم بودی ممنون عسلم
مامی کیانا
12 شهریور 90 18:59
خیلی خیلی زیاد ممنون از اینکه اسم کیانای منو توی لیست حاجاتت گذاشتی نمیدونی وقتی مطلبت رو خوندم چقدر منقلب شدم اونقدر که نفهمیدم چی خوندم و برگشتم دوباره خوندم خیلی وقته دلم افتاده بیام مشهد ولی انگار آقا هنوز نطلبیده توروخدا اگه رفتی حرم دعا کن من و خانواده ام بتونیم یه بار دیگه جلوی ایوون طلا وایستیم و به آقا سلام بدیم خیلی دوست دارم


ایشالا که به زودی اقا بطلبه عزیزم من هم تنها کاری که از دستم بر میاد رو واسه دوستام انجام میدم ویاد دوستای گل رو جز وظیفه نمیدونم
مامان ریحانه
14 شهریور 90 1:18
من فک کنم براتون نظر خصوصی گذاشته بودم چک کردید؟


الان چک کردم حسابی شرمنده شدم ببخشیددددددددددد یه سفر بری جنوب حال میده ها به خصوص ..............
مامان اراد
15 شهریور 90 4:14
دوست گلم مرسي از اينكه ما رو ياد كردي و برامون دعا. از خدا ميخوام هر جا هستين تنتون سالم و لبتون خندون باشه.نازدونه من شيطونك من دوست دارم .واقعا مرسي .من جنوبي نيستم ولي عاااااااااااشق ماهياي بدون استخوونم اخه ماهياي شمال همشون استخونين.خيييلي خوش بگذره سفر بي خطر جاي منم ماهي بخورين


قربون شما دوست عزیزوظیفه است ممنون از لطف شما ماهیای جنوب هم استخونی زیاد دارن ولی خوب گوشتی هم دارن طرز پخت متفاوت جنوبی ها باعث خوشمزه شدن ماهیاشون میشه
مامان گیسو
15 شهریور 90 5:02
سلام دوست نازم خوبی؟ الهی همیشه شاد باشی از خدا برات بهترین ها رو می خوام بوسسسسسسسس
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:30
سلام عزیزم رسیدن بخیر خوووووووووووووش گذشت؟؟؟؟؟
نازنین جونم خوبه ببوسش


مرسی عزیزم
زينب عشق مامان و بابا
15 شهریور 90 14:32
سلام خوبيد گل دخملتون خوبه ؟ هميشه به شادي و گردش باشيد با عكساي زينب بروزم