نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

عاشقانه

1390/3/17 3:01
نویسنده : مامان جی
743 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین نرگس ناز و دوست داشتنیhttp://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/fawasel/WebPageContent/broad20.gif               همیشه به یاد داشته باشhttp://bahar-20.com/ftp/zibasazi/09/image/40.gif                            یه بابا و مامان عاشق داریhttp://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/divider19/WebPageContent/2505069thk2825xcf.gif   عشق شما توی وجود ماستhttp://www.millan.net/minimations/smileys/gunghjertbar2.gif الهی زنده باشی مامان جونhttp://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/div23/WebPageContent/1756276x99axdytur.gif لبت خندون دلت شاد شاد                 http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(2).gifhttp://zibasazi02.persiangig.com/www.Pichak.net75.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان هوراد
17 خرداد 90 7:49
سلام به دخمل خوشکل و جگر و مامان خوش ذوقش ماشاالله دختر نازی دارید بوس بوس به دخمل جیگر نی نی وبلاگها
مادر کوثر
17 خرداد 90 9:17
وای خوشبحالت نرگس جون چه مامان و بابای نازی داری همیشه دستاشونو ببوس


مرسی خاله جون نظر لطف شماست
مامان ماهان
17 خرداد 90 10:24
ندا
17 خرداد 90 12:02
عزيزم ممنون كه به وبلاگ ني ني هاي من سر ميزنيد . اميدوارم خدا دختر گلت رو حفظ كنه


خواهش میکنم عزیز دلم
هدیه جون
17 خرداد 90 16:28
سلام مگه قراره یادش بره . نه مطمئنن هیچوقت یادش نمیره که شماها چقدر دوسش داشتین
مامان نازنین رقیه
17 خرداد 90 17:27
سلام مامان نازنین نرگس
خداحفظش کنه واسه نازنین منم دعاکنید سالم به دنیا بیاد


ایشالا سلامت به دنیا میاد ناز و گل پری
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:39
سلام عزیز دلم همیشه یادش می مونه مامان مهربون و با احساس بوسسسسسسسس
نسترن
18 خرداد 90 8:15
سلام . خوشبحالت نازنین نرگس جون چه مامان و بابای خوبی
مامان نرگس
18 خرداد 90 10:13
سلام عزیزم.خیلی ممنون که به ما سر میزنی و احوال میپرسی.خیلی خوشحالم کردی.خدا رو شکر نرگس کاملا خوب شده و هیج اثری از آبله مرغون نیست
دختر گلت رو از طرف من ببوس


خدا رو شکر که هر دوتون خوبید
مامان تربچه
18 خرداد 90 12:00
سلام عزیزم
خوبی؟
راستش حجم وبلاگت خیلی بالا هست
هردفعه کلییییییی طول میکشه تا بالا بیاد
میتونی حجمش رو کم کنی؟


چشم
negin
18 خرداد 90 12:06
لطف داريد شما
زينب عشق مامان و بابا
18 خرداد 90 13:13
سلام گل خوشگل خوبي؟ هزار ماشاالله!خدا پدر و مادرت رو براي تو و تو رو براي پدر و مادرت حفظ كنه
negin
18 خرداد 90 15:29
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم موفق باشيد
الی
18 خرداد 90 18:42
سلام مامان نرگس ناز نازی مرسی از لطفتون شماهم با کمال افتخار لینک شدید.
مامان زینب
19 خرداد 90 0:01
سلام ،با اجازه لینکتون کردم ،شما هم اگه دوست داشتید لینک کنید


ممنون از لطفتون من هم شما رو لینک کردم
مامان تربچه
19 خرداد 90 8:54
امشب شب آرزوهاست آرزو میکنم
خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار
باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید

چشم حرم امام رضا علیه السلام دعاگوی هستم

مامان وانیا
19 خرداد 90 17:02
سلام ماشاالله وروجکت خیلی خواستنیه،لپای خوشگلشو ببوس ازش بیشتر عکس بذار. در ضمن ممنون که به ما سر زدید وبلاگت قشنگه با اجازه لینکش کردم.


نظرلطف شماست دوست عزیز
مادر سامان
19 خرداد 90 20:59
گلوله ی نمک انشالامامان وبابات همیشه زنده باشن تو هم زیر سایه ی اونا


ممنون از لطف شما
شکوفا وخاله اینقه
19 خرداد 90 23:35
ایشالا ارزوهای قشنگ شما هم بر اورده بشه.ونازنین نرگس جونتون همیشه زیر سایه خدا جون وشما شاد وصحیح وسالم باشه


ممنون خاله مهربون
شکوفا وخاله اینقه
19 خرداد 90 23:44
الهی خاله های نازنین نرگس جون .چی میکشن از دوری گلوله نمک .ایشالا سالم باشن.
مامان عسل
20 خرداد 90 0:30
ما مان ال آی
20 خرداد 90 1:58
سلام وبلاگ خوبی دارین خدا دخترتون رو حفظ کنه. دختر من 4 ماه از دختر شما بزرگه. اگه خواستین تبادل لینک کنیم


ممنون از لطف شما با کمال میل
مامان فرشته
20 خرداد 90 2:17
سلامممممم عزیز دلم امشب برات از خدا بهترینها رو خواستم بوسسسسسس
مامان حسین
20 خرداد 90 11:55
افرین به احساسات قشنگت
مامان محمد عرفان
20 خرداد 90 12:26
ها ها ها سلام نازی جون و مامان گلش میدونه چی شده آخه دیروز زن عموی مملی میخواست وب دخملشو به روز کنه اشتباهی برای وب مملی پست گذاشت من همین الان متوجه شدمپیش میاد دیگهراستی امروز امتحان دادم،تقریبا خوب بود .مرسی که دیشب به یادم بودید من هم امیدوارم همیشه موفق باشید


چه اتفاق نادر و با نمكي اشكال نداره پيش مياد ديگه خدا رو شكر ايشالا قبول شيد


هدیه جون
20 خرداد 90 18:48
سلام
چرا هنوز تو مسابقه شرکت نکردین تا خواب ناز این فرشتتونو ببینیم


به دليل نقل مكان و عدم دسترسي به اينترنت
مامان ماهان
21 خرداد 90 8:35
سلام مامان جی خوبییییییییییییییییی


ممنون از شمامشكل تلفنمون حل شه ما زود ميايم
مامان رها
21 خرداد 90 9:08
سلام گلم بالاخره تونستم بیام تو وب شما آخه هرکاری میکردم باز نمیشد خیلی خوشحالم ممنون که به ما هم سر زدید


ممنون از شما
مامان سید ابوالفضل
21 خرداد 90 13:48
سلام عزیزم نازنین نرگس جون قدر مامانی و بابایی رو بدون که چقرد مهربونن
مامان اراد
22 خرداد 90 0:58
سلام دوست عزيز . خيييييييييييييييييييييييلي قشنششششششششششششششنگ بود
مامان نازنین رقیه
23 خرداد 90 0:54
سلام خانومی مرسی عزیزم از راهنماییت حجم عکس رو کم کردم آپلود شد-فقط یکی از عکساشو گذاشتم نظرتونو بگید خوشحال میشم


چشم عزيزم حتما
مریم
23 خرداد 90 3:25
ُسلام وااااااااااای...خوش به حال نازنین نرگس... چه مامان مهربونی داره...ُ
مامان ماهان
23 خرداد 90 8:24
نمکی من خوبییییییییییییییییییییییی
مادر سامان
25 خرداد 90 2:22
سلام دوست من
چند وقته نیستی امید وارم خوش وخرم باشی فقط خواستم بدونی که بفکرت بودم


سلام ممنون از شما به دليل نقل مكان و مشكل تلفن راستي ميشه اينترنت پرسرعتم رو انتقال بدم
مامان زینب
25 خرداد 90 12:18
سالروز ولادت حضرت علی (ع) بر شما و خانواده مبارک باشه .
مدت زیادی خبری ازتون نیست نگران شدم


سلام به شما وتبريك عيد نقل مكان كرديم تلفن مشكل داره فعلا با موبايل سر ميزنم تا.
مامان نرگس
25 خرداد 90 14:39
سلام.ممنون از لطفت که به ما سر میزنی---عیدتون مبارک-
مامان محمد عرفان
25 خرداد 90 15:45
سلام به دخمل خوشچل و مامان مهربونش چند روزه که نیستید دل منو مملی براتون تنگ شده چرا دیگه نمیاید پیشمون؟


سلام عزيزم من هم دلم واستون تنگ شده تغير مكان داديم تلفن خونه مشكل داره ما هم سر در گم
مامان محمد عرفان
25 خرداد 90 15:50
راستی مامان نرگس جون اگه اشتباه نکنم شما اهل مشهد هستید،اگه درست حدس زدم هر وقت رفتید حرم منو مملی رو یادتون نره دعا کنید، آخه مملی رو باید بیارم زیارت نذر کردم ولی هنوز طلبیده نشدیم


چشم حتما ایشالا شما و مملی به زودی بیاید زیارت
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:46
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان تربچه
25 خرداد 90 21:52
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی لست
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است

عیدت مبارررررررررک



ممنون عزيزم عيد شما هم مبارك
الی
26 خرداد 90 13:51
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک
مادر کوثر
27 خرداد 90 13:03
کجایی عزیزم؟مطلب و خاطره و عکس جدید نمیذاری برامون؟


سلام ممنون از لطف شما من فعلا مشكل اينترنت دارم حل شد دوباره در خدمتتون هستم با موبايل سرعتش بي نهايت پايين و عذاب اوره مهمان هم دارم فرصت نكردم برم نت
مامان سید ابوالفضل
27 خرداد 90 15:44
مامان علیرضا
27 خرداد 90 16:12
سلام عزیز چقدر نازه گلت وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی من لینکت کنم.اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن و اگه از عکساش خوشت اومد توی نظرات برام بنویس و عکسای فرشته کوچولوتو به ایمیم ارسال کن تا خیلی سریع و کم هزینه یه عالمه عکس قشنگ برات درست کنمو تحویلت بدم. خوشگلتو ببوس


سلام عزيزم ممنون از لطف شما من هم شما رو لينك ميكنم فعلا مشكل تلفن دارم توي اولين فرصت عكسارو واست ميل ميكنم
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:30
سلام سلام سلام خوبیییییییییییییی دخملی خوبه بووووووووووس
مامان حسین
29 خرداد 90 12:52
مدرسه ی مامان ها
29 خرداد 90 20:09
سلام مامان مهربون
حالتون خوبه
مطلبی که خواسته بودی رو توی مدرسه ی مامان ها گذاشتیم
در باره ی بچه ی حرف گوش کن
امیدوارم براتون مفید باشه


ممنون از شما مامان خوب
مامان پارسا جون
30 خرداد 90 17:49
سلام وبتون خیلی زیباست کوچولوتون هم خیلی ماهه زنده باشه
مادر کوثر
31 خرداد 90 14:44
بدو بدو عکسای آتلیه کوثر جون اومد رو وبلاگ
مامان ماهان
31 خرداد 90 16:15
سلام گلم مشکلت حل شد برامون از نازنین جون حتما بنویس
مامان تربچه
31 خرداد 90 19:16
خانمی چرا آپ نمیکنی؟
مرضیه
6 تیر 90 10:53
چه دخمل خوجلي موش بخوردت