نازی نازی ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین نرگس نفس مامان

یه سلام دوباره

1390/4/1 20:26
نویسنده : مامان جی
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های ناز و دخمل پسملای مهربونشونmahsae-ali من و نازگلم دلمون واسه همتون تنگ شدهmahsae-ali اخه ما نقل مکان کردیم واز همون روز مشکلاتمون یکی بعد از دیگری پیش اومده ما هم شوکه فقط موندیم چاره ای هست یا...... اخه تلفن مکان جدیدمون یه مشکل داره نه بابا هزار تا مشکل داره ..... mahsae-aliما که عادت به اینترنت پرسرعت داشتیم بدجور حالمون گرفته شد اخه الان اینترنت نداریم حتی با سرعت پایین. نرم افزار موبایلم رو نصب کردم روی کامپیوتر گاهی با موبایل وارد میشم ولی سرعتش انقدر پایینه که کلافه مکیشم چند بار هم پست جدید نوشتم ولی قطع شد من هم .... http://eshghamm.blogfa.comانگار همه  چیز به سمت این ختم میشه که ما اینترنت توی دسترسمون نباشه من هم که الان توی ترکم حسابی به هم ریختم اخه بدجوری معتاد اینترنتم http://eshghamm.blogfa.com از اشتراکمون هفت ماه مونده که شرکت شاتل تلفن های فیبر نوری رو پوشش نمیده یعنی انتقال منتفی شد  تصمیم گرفتم وایمکس بگیرم اون هم امروز صبح تماس گرفتند و گفتند که توی منطقه شما پوشش نداره حالا اگه یه ابسیلون اینورتر بودیم میشد و و و ..... الان هم که نازگل رو دور زدم اومدم نت اخه دلم واسه همتون تنگ شده خدا کنه یه راهی پیدا کنم .....شما اگه پیشنهاد دارید ممنون میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان تربچه
1 تیر 90 21:41
سلام عزیزم
من که خییییییلی دلم برات تنگ شده بود
وایمکس ایرانسل و مبین نت هست، به کدومش زنگ زده بودی؟


سلام عزيزم من هم دلم واستون تنگ شده,با ايرانسل تماس گرفتم
مامان ماهان
1 تیر 90 22:54
به به
رخ بنما که باغ و گلستانم آرزوست
دوست جونم دلمون براتون تنگ شده بود
نازنین جون خوبه ببوسش
الهی که زودتر مشکلت حل بشه تا بازم نوشته های قشنگت و بخونیم


ممنون دوست عزيز
مامان حسین
2 تیر 90 0:02
سلام خانومی دخمل گلت خوبه؟؟؟ از اینترنت هوشمند نمیتونی استفاده کنی؟؟؟ به هر حال غصه نخور .ایشالله یه راهی پیدا میشه.
مامان محمد عرفان
2 تیر 90 1:04
سلام نازی جون و مامان مهربونآخه گفتم نیستید دلم براتون تنگ شده بود
زينب عشق مامان و بابا
2 تیر 90 9:57
سلام چه اتفاق سوزناكي
بدون نت خيلي سخته مخصوصا كسي كه عادت كرده باشه.
حالا گذشته از اينها نازنين نرگس ما جطوره؟


ممنون از لطف شما خدا رو شكر خوبه
مامان رها
2 تیر 90 10:12
سلام گلم امیدوارم هرچه زودتر مشکلتون حل بشه و باز به جمع ما و بقیه دوستان بپیوندی
مامان سید ابوالفضل
3 تیر 90 1:39
سلام خونه ی جدیدمبارک واااااااااای راست می گی بدون نت اصلاً نمیشه من که طاقت نمیارم اینهم یه جور اعتیاده دیگه
عمه ی امیرحسین
3 تیر 90 3:20
سلام چه دختره نازی هزارماشالا
مامان ال آی
4 تیر 90 0:56
عزیزم میدونم چی میکشی آدم 1 روز رو نمیتونه تحمل کنه
نسترن
4 تیر 90 15:11
سلام خاله جون. اینشالاه هرچی زودتر مشکلاتت حل بشه. منم کلی درگیری دارم با سرعت کم و قاطی کردنای کامپیوترم. کلافهم کرده
مامان ماهان
4 تیر 90 23:58
در شكار معرفت با عاشقان پيمان بسته ايم در ميان عاشقان ما عاشق دل خسته ايم درجواب بي وفايى مهربانى كرده ايم مهربانى را به رسم معرفت طى كرده ايم
مامان نرگس
5 تیر 90 11:57
سلام تو وبلاگ ما لینکی
مامان ثنا
5 تیر 90 14:08
درک میکنم عزیزم برا منم ایترنت مث نون شب واجب با اجازه لینکیندمت
مادر کوثر
5 تیر 90 16:20
سلام عزیزم آخیییییییییییییییی. دیدم یه مدت نیستی و پست جدیدی نیس الهییییییییییییی. با سیم کارت ایرانسل نمیتونین به نت وصل بشین؟ یه سیم کارت ایرانسل و یه مودم که شبیه به فلش مموری هس میخواد. خواهرم اینا این مدلشو دارن و میگن خوبه. انشالله مشکل نت به زودی حل بشه و بیشتر ببینیمتون
مامان فرشته
6 تیر 90 4:06
سلام عزیز دلم وای می فهمم چقدر سخته با دایال آپ هم نمی تونی بیای یه زنگ به شرکت های دیگه بزن شاید بتونن کمکت کنن ما بی صبرانه منتظرتون هستیم بوسسسسسسسس
مامان آريا
6 تیر 90 16:05
عزيزم اميدوارم زودتر مشكل تلفن و اشتراك و هزار يك مشكل ديگتون به خوبي و خوشي حل بشه نازنين نرگس گلمونم محكم بغلش كن يه بوس خوشمزه از طرف من ازش بكن
به وب آريا سر بزن گلم


ممنون از لطف شما حتما به شما سر ميزنيم دوست عزيز
مامان ماهان
6 تیر 90 23:19
مامان اراد
7 تیر 90 1:35
سلام دوست جون .خسته نباشي .نزديكم نيستيم بيايم كمك پس كي به درد هم ميخوريم؟؟؟ انشاالله همه مشكلات به زودي بر طرف بشن و ما شما و دختر گلمون رو تند تند ملاقات كنيم.روي ماهتون رو بوس بوس
مامان آريا
7 تیر 90 12:27
____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ براي دخمل خوشگلم
مامان رهام خان
8 تیر 90 14:33
مامان نیایش
8 تیر 90 15:09
خانومی ببخش که پیام من نمکی نیست فقط میخو


قربونت هر وقت رفتم حرم دعاگوي داداشت هستم ايشالا خدا صبر اين غم رو به شما بده
مامان ماهان
8 تیر 90 17:16
سلام گلم خوبییییییییییییی
مادر کوثر
8 تیر 90 19:39
عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد.
مامان ماهان
9 تیر 90 17:52
سلام گلم خیلی سخته میدونم معتاد شدیم رفت
مامان فرشته
9 تیر 90 22:18
مامانی کسرا
11 تیر 90 10:57

آهان نمی شه خونتون و عوض کنین؟؟؟؟
پیشنهاد غیر منطقی بود...!!!!!


عالی بود...
مامان وانیا
12 تیر 90 11:36
خونه جدید مبارکه انشاالله مشکلات رفع میشه زود به زود آپ میکنی دختر گلمون چطوره؟ راستی مخابرات هر منطقه خودش خدمات پر سرعت میده